Hop til indhold
Guest Spooney

Skavevej 2 i Vinderup

Recommended Posts

Guest Spooney

Hej folkens

Jeg var, endelig, en tur forbi Skavevej 2 her til aften. Aftalen lød på 30 mins massage + en cocktail bagefter til 1.000 kr.
Det var en ... ca 30 år, flot og slank pige, der gav mig massage, hvilket hun gjorde meget omhyggeligt og lækkert. 

Hun brugte noget tættere på en time end 30 min. Desværre kunne hun ikke tale et ord engelsk, hvilket også kom til udtryk, da massagen var slut.
Hun var, tilsyneladende, ikke klar over, at jeg havde betalt for ekstra behandling. Og da jeg til sidst hev håndklædet til side og pegede på lillemand, 
blev hun helt hyldet ud af den. Efter et par min med gæt og grimasser blev jeg træt af det, smed et håndklæde om livet og fandt mutter. 

Efter lidt snakken frem og tilbage sendte hun mig tilbage på værelset og bad mig vente lidt. 2 min efter kommer hun ind, undskylder og sidder og hyggesludre lidt, alt imens hendes anden pige gjorde sig klar. Jeg blev tilbudt drikkevarer og behandlet meget pænt i det hele taget. 

Lidt efter kommer den anden pige ind. Lille, sød også kunne hun tale engelsk :-)
Vi hygger lidt, fransk og dansk. Absolut ikke det mest spændende af slagsen jeg har prøvet, men hun skal have et par point med for at være så imødekommende.
Vi nåede igennem 5 kondomer, da hun vitterligt ikke kunne finde ud af at montere sådan en størrelse.

Alt i alt:
Betalt for 45-50 min. Fik 1 time og 15 min. Blev meget venligt behandlet under hele forløbet. 
Ikke noget egentligt sandsynlighed for at jeg kommer igen, da jeg er mere til europæiske piger. 9/10 jeg har prøvet har også været noget bedre til selve sexakten. 
Dette skal dog ikke betragtes som nogen kritik af stedet, som kun har gjort et positivt indtryk på mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...