Hop til indhold

Recommended Posts

Efter en del besøg på siden og gennemlæsning af mange gode tråde med råd og kommentarer tog jeg idag springet og kastede mig ud i en gang massage og happy ending.

valget gik på Daisy club og Jegv valgte at tilbringe min tid med Nana og det var ikke helt af vejen.

har jo som sagt intet at sammenligne med men der var et par ting jeg havde håbet var bedre.

hendes billeder passer ok men hun er ikke helt så stram i huden som billederne.

der står ikke alder men vil skyde på 30-35 år og havde en tattoo for at skjule kejsersnit ar. Hvilket overhoved ikke gør mig noget.

Besøget .  Jeg ringede i forvejen og kom en halv time senere ind af døren nybadet og frisk på en god oplevelse .

Jeg blev taget imod af en "ældre dame" og vist ind i et meget varmt værelse og må indrømme at jeg var en smule nervøs men ind kom hun med 2 kønne piger og valgte så Nana. (Tænker jeg det må være ud fra billederne)

den ældre kom igen og spurgte hva jeg kunne tænke mig og sagde massage og sex i en time og jeg måtte slippe 1300. Bestemt iorden vil jeg sige.

Nana var sød og smilende men kunne ikke rigtigt engelsk og DET er i hvert fald et most for mig så der faldt den lidt men hun var god til at tage sig af mig og jeg gik glad derfra.

Hun gav en ok massage. Ikke særlig hård men hun er fanme heller ikke særlig stor.

sexen var helt fin men hun lå ret hurtigt og sagde lyde jeg ikke helt kunne tyde. Vidste ikke om det var fake støn eller fordi det gjorde ondt men hun sagde at jeg var for stor til hende.. Så der gik en del olier til før at det blev rigtig godt.

kyssende var der ikke mange af og de var tantekys så det var ikke værd at skrive om.

føler vi havde en god kemi men vælger nok ikke at komme igen samme sted :/

Men det i tankerne at jeg søger en fræk lille asiat som er "fast i kødet". Nogle som kan komme med en god anbefaling? Prisen er ikke så vigtig da jeg søger efter kvalitet frem for kvantitet.

Tak for gode råd og håber at tråden kan bruges :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hvis huden er løs, som du skriver, er hun måske ældre end du tror. Ofte vurderer vi danskere asiatere til at være yngre end de er. Og asiaterne gør tit det samme med os. :-D

Jeg synes at din trådstart er fin fin.

Måske kan du lære at gå igen, hvis det du ser, ikke helt passer dig. Der er mange andre muligheder. Men det er også svært, se bare anmeldelsen fra 123 thai massage i dag. Det startede ikke for godt, men blev faktisk rimeligt, i følge den trådstarter.

Anmeldelse af 123 Thai Massage på Fyn

Redigeret af stump
Rettede og satte link til 123 ind!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må sige du er ret optimistisk, hvis du tror at en thai vil over snave dig, bare fordi du bestiller en massage med lidt ekstra krydderi. sådan noget KAN forekomme HVIS du besøger samme sted flere gange, og opnår gensidig sympati...   bare lige til din oplysning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må sige du er ret optimistisk, hvis du tror at en thai vil over snave dig, bare fordi du bestiller en massage med lidt ekstra krydderi...

Er Nana da thai? Plejere pigerne hos Daisyclub ikke at være japanere/kinesere? Deres hjemmeside fortæller ikke noget om Nanas nationalitet.

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må sige du er ret optimistisk, hvis du tror at en thai vil over snave dig, bare fordi du bestiller en massage med lidt ekstra krydderi. sådan noget KAN forekomme HVIS du besøger samme sted flere gange, og opnår gensidig sympati...   bare lige til din oplysning.

Der er ikke tale om "thai" - indlægget er "fejlplaceret" under "thaipiger og -massage." Der er tale om besøg på asiat-bordellet Daisy Club.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Men det i tankerne at jeg søger en fræk lille asiat som er "fast i kødet". Nogle som kan komme med en god anbefaling? Prisen er ikke så vigtig da jeg søger efter kvalitet frem for kvantitet.

 

Tjek fx:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/41070-zensual-thaimassage-cindy/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/40146-darling-på-frederiksberg/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/39964-thainips-og-erotisk-massage-på-frederiksberg/

Bemærk dog at der er relativt snævre rammer for udfoldelserne de to steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke tale om "thai" - indlægget er "fejlplaceret" under "thaipiger og -massage." Der er tale om besøg på asiat-bordellet Daisy Club.

Tjaa, Nana er ellers et typisk thainavn. Hvem ved, om de i desperation over den seneste tids dårlige anmeldelser har valgt at hyre en lokal thai. Hjemmesiden nævner som sagt ingen nationalitet, hvilket den ellers plejer, og det kunne der måske være en grund til...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...