Guest Spooney Skrevet 18. August, 2015 Hej folkens Har set denne annonce ved flere forskellige byer, men det har altid været for langt væk.http://side6.dk/resultatside/?q=anetteSynes hun ligner noget af det frækkerste, jeg nogensinde har set. Velvidende, at de lokaler klinikker er dårlige til at bruge ægte billeder, er jeg alligevel lidt nysgerrig.Har vi nogen, der har været en tur forbi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 18. August, 2015 Har lige skrevet til hende ang pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 18. August, 2015 Det undrer mig at hun skriver adressen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SmukDiana 50 Skrevet 18. August, 2015 Det undrer mig at hun skriver adressen.Er det ikke et bordel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 18. August, 2015 Er det ikke et bordel? Jo det må man da håbe Men ud fra beliggenheden så troede jeg at det var noget PD... det ligner en meget hyggelig villavej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spooney Skrevet 18. August, 2015 Det er et rækkehus i et ret befolket boligkvarter. Der bor, så vidt jeg ved, ikke nogen i huset udover de arbejdende piger og evt bodyguard. Priser:20 min - 80030 min - 1000Anal 20 min - 1.200 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 18. August, 2015 (edited) Det er et rækkehus i et ret befolket boligkvarter. Der bor, så vidt jeg ved, ikke nogen i huset udover de arbejdende piger og evt bodyguard. Priser:20 min - 80030 min - 1000Anal 20 min - 1.200 Og derfor skulle man tro at det var et diskret sted Redigeret 18. August, 2015 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spooney Skrevet 18. August, 2015 Diskret og diskret, der er ikke nogen røde lamper i vinduet Har lige sms'et lidt med tøsepigebarnet. Det er IKKE ægte billeder. Hun giver skylden videre til hjemmesiden, men var i det mindste ærlig.Overvejer lidt at give hende chancen, meget simpelt fordi det er så forfriskende at der bliver meldt ærligt ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg