Gæst Skrevet 18. August, 2015 (edited) Hey.Skal ned og aflevere nogen i lufthavnen på torsdag ?Havde tænkt mig at prøve Harmony..... Der indgang og så ellers 60euro pr omgang...Men, hvad med de andre ? Kan se der er Fantasy Lounge, hvad betaler man der og for hvad ? Kan se jernsvinet, skriver "incl. 6 rooms" 100euro. - er det så incl 6 omgange ? Eller ?Der også Flat99, der var det 30 for en halv time og 55 for en hel...Men, hvad betaler man der for at komme ind, når det er torsdag ?Og hvad med den der Atamos ? Der også en der hedder Babylon, men der vælger jeg Harmony... Evt. er er andre ? Tak for hjælpen venner Redigeret 18. August, 2015 af bendtjan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 18. August, 2015 Atmos er vist 65 Euro eller 10 turs kort for 500,- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2015 (edited) Tak, Gaffer Redigeret 18. August, 2015 af bendtjan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 18. August, 2015 (edited) På Flatt99, som nok ligger nærmest Fühlsbüttel, er der vist gratis entre hele ugen, bortset fra onsdag, hvor det koster € 99,- - men så kan du også more dig så længe du kan og vil.På Fantasy, betaler du entre - € 50,- og € 50,- (weekender lidt mere) direkte til pigerne og så vidt jeg har forstået, så er der vist ikke begrænsninger på antallet af ture længere. Redigeret 18. August, 2015 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2015 Så fantasy er lidt ligesom harmony? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 18. August, 2015 Fantasy er på ingen måde som Harmony. Harmony er langt flottere piger og man betaler pr tur med pigerne.Plus at Harmony har en dejlig have, massør og serverer rigtig god kaffe og langt bedre mad.Foretrækker til enhver tid Harmony Og du kan de de tilstedeværende piger på Hs hjemmeside VenligstFrench Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leecher 190 Skrevet 18. August, 2015 Personligt er jeg mest til flat-rate. Fast pris og fisse til den falder af. Pigerne er dog som frenchlover1 skriver ikke så kønne som Harmony. Men er naboens datter godt nok så er fantasy et udemærket sted uden begrænsninger på hyggeture med pigerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2015 Tror jeg prøver harmony.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. August, 2015 Forrest r der noget flatrate? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. August, 2015 Årh nu galt 10 øren... Hehe Fantasy Fantasy, betaler man 50 for indgang. Og for den første pige.. Og så ikke mere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leecher 190 Skrevet 20. August, 2015 På fantasy giver du i hverdage 100 euro weekender 120 euro. I prisen er drikkevare og fisse ad-libitum. Mere enkelt kan det ikke blive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg