Nybegynderen 7 Skrevet 17. August, 2015 Hej drenge,Fristet af både bryster og krop, er jeg nysgerrig om nogle har besøgt hende?https://annoncelight.dk/showad/181913 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 17. August, 2015 Jeg synes hun ser ud til at være en meget attraktiv moden kvinde - de lange negle gør hende dog til et absolut no-go for mig, dem ville jeg ikke kunne abstrahere fra VenligstSpunsen/Bundstokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybegynderen 7 Skrevet 18. August, 2015 Tak for linket, virker stadig spændende - og ja, de ser sgu hårdtpumpede ud @Spunsen - heldigvis er mennesker forskellige, neglene synes jeg faktisk er super frække...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Minnesotan 19 Skrevet 19. August, 2015 Har besøgt hende, og kan varmt anbefale hende hun er mega lækker :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runner Skrevet 19. August, 2015 Jeg har besøgt hende og hun er super skøn at være sammen med.Hun har en ret flot krop, hendes alder taget i betragtning og så er hun meget nede på jorden.Hun er meget åben for hvad man ønsker der skal ske, både under selve akten og ved selve afslutningen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg