Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har læst nogle dårlige anmeldelser af Daisyclub for nyligt. Jeg har altid været glad for pigerne hos Daisyclub så da jeg læste at deres ladyboy skulle have overtaget var det noget træls syntes jeg.

Derfor ringede jeg først, og det var til alt held hende jeg før har talt med som tog telefonen. Jeg fik at vide at hun havde været væk noget tid men nu var tilbage. Så jeg bestilte en tid, og fik anbefalet Nana.

Nanas billeder er ægte og man kan se at de er taget hos Daisyclub. Sådan plejer det også at være. Man kan ikke se hendes ansigt på hendes billeder men hun er en køn pige nok sidst i tyverne. Jeg bestilte en time for tiden går hurtigt med en dejlig pige. Det var de sædvanlige 1300 kroner.

Efter en tur i bad sammen var jeg allerede godt tændt. Nana lagde ud med et dybt blowjob. Jeg ved ikke hvad man kalder det, om det er kemi eller hvad, men nogle piger føler man med det samme at man får rigtig kontakt med pigen og det gjaldt ihvertfald for Nana. Ikke et mekanisk blowjob men med føling. Jeg fik hende til at lægge sig ind over sengen på maven så jeg kunne komme op i hende bagfra men først måtte jeg lige smage på hende. Frisk og nyvasket fisse er en dejlig ting. Da jeg havde sikret mig at hun var godt våd og klar fik jeg kondomet på og trængte op i hende. Hun klynkede lidt og fik tungt åndedræt. Helt ud og helt i bund hver gang og hun tog tilfreds imod. Jeg syntes hun skulle have lov at gøre det hårde arbejde så jeg lagde mig op på sengen så hun kunne ride mig. Hun gjorde ligesom jeg havde gjort helt ud og helt i bund og langsomt. Jeg fik fyret alt krudtet af i hende men hun blev ved med at ride på min stadig stive pik lidt endnu.

Vi lå og følte lidt på hinanden og hun forsøgte med endnu et blowjob men det er jeg for gammel til. Vi fik endnu et bad sammen og jeg gik derfra 1300 kroner fattigere men en god oplevelse rigere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for opdateringen. DaisyClub er også et af de steder jeg plejer at komme, så fedt at mutter er tilbage så hun kan få sat styr på det :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...