Hop til indhold

Recommended Posts

SUPER dejlig oplevelse med dya.

Nå, sad i bellahøj efter en rigtig nederen oplevelse med new viki som var en rigtig katastrofe og var egentlig på vej hjem men måtte konstatere at jeg simpelthen var for kåd. Har læst rigtig mange anmeldelser herinde og dya har bare fået gode anmeldelser ( og hvorfor ikke, hun er fantastisk) dya ligger i den lidt dyrer ende af skalaen (men fuldstændig fortjent) så jeg ringer til hende og ber om en halv time plus lick. Jeg får vejen jeg skal køre til og begiver mig afsted  med håbet om at det ikke vil være flere spildte penge men med troen på det umuligt kunne blive værre end det jeg lige havde oplevet. Mens jeg køre gennem kbh bliver jeg i bedre og bedre humør. Vel fremme ved rette vej får jeg den precise adr og kommer op til en smilende ung kvinde som byder mig indenfor. Hun spørg om jeg vil ha et bad først og det vil jeg naturligvis gerne, så bliver sendt afsted til badet og hun glemmer næsten og ta imod pengene som jeg har stået med i hånden fra jeg kom ind af døren. Når jeg kommer tilbage i rummet er der musik og en blæser som er i gang nu, hun er iført et par hotpants og en lille top og vi mødes på knæene midt i sengen. Starter naturligt ud med dejlige bløde tungekys og hun bøjer sig fremover og begynder at sutte og slikke på min brystvorte og jeg begravede mit ansigt i hendes hår og virkningen intræf med det samme, en hård erektion som hun straks benyttede sig af. En skøn afsugning til UG. Hun tager tøjet af og ligger sig på ryggen i sengen og vi kysser lidt inden jeg bevæger mig fra halsen, brysterne, maven og lårene inden jeg rammer skamlæber og klitoris. Jeg får et kondom på inden vi går i missionær,  super intimt med masser af kys. Skifter til doggy med udsyn ud over hendes dejlige faste bagdel mens jeg kysser hende over ryggen, spørger hende om vi kan afslutte i en 69'er og der går ikke længe før jeg kommer. Jeg får et bad mere mens dya står og snakker med mig Lidt flere kys og en super glad mig køre mod sverige.

Dya er super sød, sexet, sjov og man føler man fik mere en man forventede så næste gang bliver det en time eller mere med dya

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op bare når jeg ser billederne af hende og sammenligner det med din katastrofe oplevelse.

sikke en vidunderlig pige hvilken varme og udstråling der er bare nogle mennesker der ikke behøver at bilde andre ind at man er tiltalende.

heldige asen :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op bare når jeg ser billederne af hende og sammenligner det med din katastrofe oplevelse.

sikke en vidunderlig pige hvilken varme og udstråling der er bare nogle mennesker der ikke behøver at bilde andre ind at man er tiltalende.

heldige asen :grin:

det var helt surealistisk med sa forskellige oplevelser pa sa kort tid, himmel og helvede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...