kallekillen 0 Skrevet 17. August, 2015 Jag skulle vilja veta om det finns några djurbordeller i Danmark, har hört att det ska finnas, är det någon som vet ? var dom finns , tacksam för svar Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 17. August, 2015 Har du en tyr, som trænger til lidt ko-fisse? Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. August, 2015 Dyresex er forbudt i dk!! Heldigvis!! Det er en troll - vedkommende har kun 1 indlæg. Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9522 Skrevet 17. August, 2015 Dyresex er forbudt i dk!! Heldigvis!! Dyresex blev gjort forbudt i april i år. Tidligere var der "dyrebordeller." Mit gæt er de stadig findes ...Forbuddet er i øvrigt et af de mest tåbelige længe (tillader jeg mig at skrive som replik til Lines mange udråbstegn - en anden gang: Start en debat i generel debat om irrationel moralisme ). 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. August, 2015 Dyresex er ikke lovligt i Danmark og derfor heller ikke tilladt at efterlyse på Eroguide.dk Del dette indlæg Link til indlæg