Hop til indhold

Recommended Posts

Hmm hovedgaden, er ikke den mest diskrete vej i hvalsø og nr. 19 er lige ved siden af kirken, et nærkøb supermarked og en tankstation på den anden side af vejen så hut jeg visker. ved dog ikke hvordan indgangsforholde er, men der er parkeringspladser nok. :D 

Der må gerne meldes tilbage det er alligevel et årstid siden jeg flyttede fra Hvalsø.

Redigeret af Lazymann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du bare skal have massage, er det vel ikke noget problem med beliggenheden 8-)

Hører også gerne beretninger fra stedet - det ser næsten for godt ud;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der slet ingen der har været i Hvalsø, endnu ????

Jo, jeg har, virkelig dårligt, billederne er meget langt fra hvad der møder dig på stedet.

Jeg blev betjent af en tyk pige, Ten, der konstant og hele tiden prøvede at sælge ekstra, men det var jeg selvfølgelig ikke interesseret i. Hun masserede samme sted hele tiden, i håbet om at vække gejsten, det blev jeg træt af og smuttede før tid.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da bare for ringe - kan da ikke passe at man har sådan en annonce, der slet ikke stemmer med virkeligheden - hvad gør i andre, ringer i til den pågældende klinik og spørger til billederne??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, jeg har, virkelig dårligt, billederne er meget langt fra hvad der møder dig på stedet.

Jeg blev betjent af en tyk pige, Ten, der konstant og hele tiden prøvede at sælge ekstra, men det var jeg selvfølgelig ikke interesseret i. Hun masserede samme sted hele tiden, i håbet om at vække gejsten, det blev jeg træt af og smuttede før tid.

-OD

Hej OD

Er vores veninde der så ikke mere - eller var hun optaget :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej OD

Er vores veninde der så ikke mere - eller var hun optaget :sad:

Hej Lucas

Jo hun var der godt nok, men det var ikke hende der kom ned til mig, det kunne måske have været udmærket, selvom hun så noget større ud siden jeg havde set hende sidst.

-OD

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv - det lyder ikke godt - måske hun er gravid igen. Når men det ser ud til, at hun eller stedet har ændret lidt karakter. Tak for svar og hyg dig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der noget med at hende der ejer stedet i Hvalsø, har været ansat i VelværeButikken i Osted?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der noget med at hende der ejer stedet i Hvalsø, har været ansat i VelværeButikken i Osted?

Jo, det er rigtigt, "Fah"

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm hovedgaden, er ikke den mest diskrete vej i hvalsø og nr. 19 er lige ved siden af kirken, et nærkøb supermarked og en tankstation på den anden side af vejen så hut jeg visker. ved dog ikke hvordan indgangsforholde er, men der er parkeringspladser nok. :D 

Der må gerne meldes tilbage det er alligevel et årstid siden jeg flyttede fra Hvalsø.

Hvad er det man siger, beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed :grin: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog en for holdet drenge..... Hende på billedet er der og hedder Jenny. Bare spørg efter hende !!!!  Rigtig lækker og havde en go time...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog en for holdet drenge..... Hende på billedet er der og hedder Jenny. Bare spørg efter hende !!!!  Rigtig lækker og havde en go time...

Pris? Ydelser? ... og hvad med lidt flere detaljer? Eks., hvad gør hende lækker i din optik, og hvad gjorde, at du synes du havde en god time?

Tak!

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke sex skal tilkøbes... Jeg valgte kun alm massage med håndtrold Dog er der spejl i loftet lidt anderledes at se en fix thai massere ens eget korpus :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...