Hop til indhold

GB med direktørfrue

Featured Replies

Skrevet

Hej

kan de at der er gangbang med e moden direktørfrue på onsdag d19 aug i Vejle. Er der nogen som kender hende? Er det hende som hedder Nanna som tidligere har afholdt gp? Er hun dansk ? Og foregår det privat? 

Mvh Sømanden

Skrevet

Hvad med et link

Skrevet

Åhja det er ikke nemt at være direktørfrue nu om dage. Hvor mon hun så skal få det pik hun hungre efter, når direktøren er bortrejst :-)

Skrevet

Det kan være direktøren afholder GB for konen, for at undgå hun bliver utro når han er bortrejst :lol:

for at undgå hun bliver utro når han er bortrejst  - - måske! - det kan da også være hun har fået rigtig "smag for det":wub: , og kædeknepper uhæmmet:wub: når han er ude af øje og ude af sind - -  fortravlede ægtemænd kan være utrolig naive 

Skrevet

for at undgå hun bliver utro når han er bortrejst  - - måske! - det kan da også være hun har fået rigtig "smag for det":wub: , og kædeknepper uhæmmet:wub: når han er ude af øje og ude af sind - -  fortravlede ægtemænd kan være utrolig naive 

Mon ikke manden er med på det? Mailadressen hedder egon og så en hel masse andet!

Skrevet

Ja, det har altid været en del af mine våde drømme gennem kneppe en snobbet forsømt direktørfrue, måske fordi jeg har haft fornøjelsen een gang i Århus og det var satme godt :-P Lad os få nogle flere af dem på banen.

Skrevet

Haha så det er bare et reklamestunt for at sætte gang i vores fantasier.

Det er jo så i givet fald ikke første gang, at man måske har pyntet en lille smule på sandheden......

Skrevet

Nej da, jeg troede branchen altid taler sandt om pigernes baggrund, vægt og alder :lol:

Man kan jo også omgås sandheden mere eller mindre kreativt....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.