seenord 3 Skrevet 16. August, 2015 (edited) Jeg var et kort smut forbi herningdeluxe, hvor der skulle vendet en meget tiltalende smuk ung og dansk talende kvinde. Men istedet blev jeg mødt at en mere robust lettiske dame, bestem ikke skønhed fra annoncen. Her bagefter fortryder jeg besøget, fordi stedet er langfra diskret og noget ulækker, og annoncen viser ikke den rette kvinde. HERNINGS ABSOLUT SMUKKESTEskønheder. God tid og service. 08.00 - 24.00.2650 6734http://side6.dk/resultatside/?q=herningdeluxe Redigeret 16. August, 2015 af Ledvogter Adressen fremgår vist ikke af annoncetekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sportysex 110 Skrevet 16. August, 2015 (edited) Ja sådan kan man opleve ting meget forskelligt, jeg har idag haft en super 1/2 time med samme unge dame. Jovist er der et par kg mere end billederne viser og ja hun virker stor/høj men det var da kun til hun smed de mega høje stiletter. Men en dejlig oplevelse, fantastiske naturlige bryster. Nemt at snakke med, super service. Der har været skrevet meget om stedet og jeg finder det diskret nok og jeg bor altså i byen 5 min derfra. Man kan parkere på p pladsen lige over for. Jeg skal se hende igen inden hun rejser hjem. (se iøvrgt mit indlæg under efterlysninger hvor jeg svarer på forespørgsel)I øvrigt siger annoncen intet om dansk pige, kendere af stedet og det i Viborg ved det betjenes af piger fra Letland. Redigeret 16. August, 2015 af Sportysex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 16. August, 2015 er lidt forvirret her...er det pigen som er på billederne i annoncen man møder ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sportysex 110 Skrevet 16. August, 2015 Ja billederne er taget sidste år. Hun er dog dog blevet lidt fyldigere uden det gør noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
seenord 3 Skrevet 16. August, 2015 Ja billederne er taget sidste år. Hun er dog dog blevet lidt fyldigere uden det gør noget. Her må jeg lige indskyde en bemærkning. Pigen på kornblomsten kvarteret er efter min bedste overbevisning ikke henden der annoncere og har aldrig været i nærheden af hendes potentiale.... Men dog vil jeg sige " hvem hun end er" er hun er sød og dejlig, ingen tvivl om det, men lokkeduen fra annoncen er hun bestemt ikke. Man tror gudinden venter, men hun var blot lokkemad.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruger21 0 Skrevet 19. Oktober, 2015 Nogen ser ved hvad adressen er til Herning deluxe piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 19. Oktober, 2015 (edited) Nogen ser ved hvad adressen er til Herning deluxe piger Du kan nok få det oplyst her: 26 50 67 34Eva, har jeg besøgt flere gange, men bortset fra at hendes service er OK, er hun er kold som den sibiriske vinter og du skal ligge dig Redigeret 19. Oktober, 2015 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rocket 0 Skrevet 19. Oktober, 2015 I'm new in herning and denmark and would like to spend time with the herning deluxe girls but the recoreded message is in danish and couldn't understand itcan anyone help with the address or other contact number or email for themthanks in advance guys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 19. Oktober, 2015 I'm new in herning and denmark and would like to spend time with the herning deluxe girls but the recoreded message is in danish and couldn't understand itcan anyone help with the address or other contact number or email for themthanks in advance guys When You are in Denmark - shouldn´t You spend ½ - 1 hour with som nice native danish ladies? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rocket 0 Skrevet 20. Oktober, 2015 (edited) I'm in Herning nowin the middle of JutlandI'm interested in danish girls too but I would like also to know the address of Herning Deluxe girls as i would like to try them too Redigeret 20. Oktober, 2015 af rocket typos Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg