Hop til indhold

Recommended Posts

Har aldrig besøgt Siam i Århus.

Er der nogen som har mere info om stedet? Pæne piger p.t?

Er det rent og pænt? Kan ikke klare de steder hvor de ikke skifter håndklæder/lagen og der lugter lift for meget af thai mad. 

Lukkede rum eller kun forhæng?

Hvilke ydelser tilbyder de? 

Mange spørgsmål men håber I har noget info/nogle erfaringer :-)

 

På forhånd tak!

vh

Samson

 


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søg i anmeldesforum. Der er mange beskrivelser, også nyere. Der er forhæng, bad, pæne dygtige piger ca35 år. Rent og alle services. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Aarhuselsker

 

Syntes nu ikke der er meget info af nyere dato når jeg søger. Men du besvare jo en del af mine spørgsmål :-)

Fatter bare ikke helt det med at de kun har forhæng! 

Noget mystisk noget med at ligge og hoppe på madrassen og få hele pakken bag et forhæng når andre vader forbi udenfor. Hmm... Måske bare mig der er blufærdig - men må jeg bede om en lukket dør tak! :-)

 

Vh

Samson

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig oplevet der er andre. Døren til rummet med de to forhængs kabiner bliver altid lukket. I realiteten er du altså i et rum med dør;) 

der er ikke sket noget på stedet der hør at hidtige anmeldelser ikke er gyldige. 

Start evt med massage til 300 og lad tingene gro

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anden ting .... Bruger de parfume fri olie? Altså lugtfri? Så man ikke går og lugter af bordel hele dagen :-) 

Jeg erindrer ikke at have besøgt et sted hvor de ikke har brugt en eller anden form for (billig) babyolie ... og de er som regel ret neutrale i lugten. Det er kun de steder hvor de ved hvad massage er at de af og til bruger lidt varmecreme/salve ved siden af olien og det kan til gengæld godt have en ret stærk duft (i stil med tigerbalsam), men jeg vil ikke sige at det lige er en duft jeg forbinder med bordel - jeg kan faktisk godt lide den lidt stærke krydrede duft ... :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...