Hop til indhold
Sweet1978

Kunder og ønsker

Recommended Posts

Nu tænker jeg lige højt. 

Det har undret mig et stykke tid at kunderne spørger mig hvad jeg gerne vil have vi skal lave. 

Selvfølgelig har jeg mine grænser og dem holder jeg fast ved. 

Det er da også dejligt der er en smule fokus på jeg også nyder det. 

Men I betaler, det er primært Jeres ønsker der skal opfyldes. 

Hvordan kan det være I ikke bare siger det er det og jeg ønsker forventer?

(nogen gør selvfølgelig)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi vi at vi formentligt får en bedre service fra dig, hvis du også har det godt og vi laver noget du kan lide :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For nogen (mange) mænd er det sådan, at den seksuelle nydelse udebliver, hvis partneren ikke også har behag - og allerhelst nydelse - ved samværet. 

Jeg gætter på, at det er grunden til spørgsmålet om, hvad DU gerne vil lave.

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

når man møde en ny pige, er det dejligt/sjovt hvis hun kan noget man ikke har prøvet før, og det får man jo ikke oplevet hvis der på forhånd er sat nogle rammer op der ikke gør det muligt. 

derud over giver det en rigtig god følelse når man kan mærke på pige at hun kan lide det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne godt finde på at stille en GP det spørgsmål. Det vil være for at hun kunne få en nydelse ud af den tid vi spendere sammen. Hvis hun vitterlig nyder det gider det også mig en tilfredsstillelse, som kan blive prikken over i'et for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sweet1978.

Interessant spørgsmål, du her stiller. Jeg ved med mig selv. At når jeg besøger en pige, så er det vigtigt for mig, at hun ved hvad jeg ønsker. Og også vigtigt for mig, at vide hvad pigen godt kan lide. 

Seksualitet er for mig,mange forskellige ting. Dette lille ord kan både referere til et samleje og til den ømhed og samhørighed, jeg kan føle, når man er tæt på et andet menneske. Og det er ligeså vigtigt for mig. Ja udløsningen er selvfølgelig det man også kommer efter. Men at pigen også føler sig tryg og sikker gør jo også i mine øjne, at oplevelsen bliver mere intenst altså for mig.

Et blik, et smil eller et kærtegn kan også gøre, at jeg nyder det lige så meget som et berusende, vildt og saftigt engangsknald, som det jo egentligt er hvis man ikke besøger pigen igen. Men besøger man den samme pige ofte, ja så bliver det jo mere intenst, kemien vokser, man lære hinanden, bedre at kende. At kysse, kramme, holde i hånd eller ligge i ske kan med favoritpigen kan gøre oplevelsen ligeså godt måske endda for mig, bedre end knaldet. Og ja når to mennesker lære hinanden at, kende. Og ved hvad man kan lide. Så er oplevelsen bare for mig, at det er svært at glemme den dejlige stund med pigen. 

Ha en skøn søndag.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange gode og interessante svar. 

Ja det er vigtigt at begge parter ved hvad den anden kan lide. 

Men et eks. Kunden er ankommet jeg er gået på knæ og sutter hans pik, så er det sjældent at nogen selv siger nu skal vi noget andet. Hvis der kun er bestilt blowjob. Ved jeg hvad jeg skal. Men ellers må jeg oftest selv spørge om hvad de ønsker. 

Langt fra alle der kan komme to gange og derfor er det vigtigt for mig at vide om de vil andet og mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

(nogen gør selvfølgelig)

Er det kun nogen?? hmm så er jeg en af de strange bastards der gør :-D

Udse sig Pigen og fantasere om hvad man har lyst til at gøre med hende er ganske charmerende. Siger hun ja til ønskerne YESSS 

Her har FKK klart en fordel, man har tiden til at kigge, udvælge og fantasere inden man gør henvendelsen. Lidt sværere når man besøger en klinik og man står overfor en ukendt Person som man lige skal forholde sig til.. men her vil jeg nu ligeledes gerne være Kaptajnen på Båden.. en fed detalje ved købesex, man kan få det som man vil såfremt det er indenfor Pigens grænser/lyster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg spørger også for at undgå at komme til at gøre noget pigen ikke vil. Nydelse og respekt går begge veje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går til en GP for at få det JEG gerne vil have. Så når jeg er afklaret på, hvad det er jeg gerne vil, så finder jeg en piger som jeg tror er med på den galej og får det selvfølgelig bekræftet ved indgåelse af aftalen. Med andre ord, jeg køber en ydelse, som jeg gerne vil have, af en som gerne vil tilbyde det, for en given pris. Så får jeg det jeg har ønsket til den aftalte pris, er jeg ganske tilfreds.

Jeg tror mændene kan være delt i to lejre. Dem der er i forhold og primært søger noget sex (som de måske ikke får derhjemme), og mænd som ikke er i forhold, og som ud over sex måske også søger nogle af de andre ting, man normalt har i et forhold. Jeg tænker på lidt nærhed, kys, varme og gensidig tilfredsstillelse, som i et forhold.

Selvfølgelig betyder personlighed og kemi også noget for mig, når jeg besøger en pige, men jeg er f.eks. slet ikke interesseret i GFE.

Men jeg forstår så udmærket, at dem der ikke lige er i et forhold, kan have andre ønsker.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

SMS og PB her på EG har vist sig som gode midler til at få klaret forventningsafstemningerne, så både pige og kunde ved, hvad de går ind til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg tror mændene kan være delt i to lejre. Dem der er i forhold og primært søger noget sex (som de måske ikke får derhjemme), og mænd som ikke er i forhold, og som ud over sex måske også søger nogle af de andre ting, man normalt har i et forhold. Jeg tænker på lidt nærhed, kys, varme og gensidig tilfredsstillelse, som i et forhold.

Selvfølgelig betyder personlighed og kemi også noget for mig, når jeg besøger en pige, men jeg er f.eks. slet ikke interesseret i GFE.

Men jeg forstår så udmærket, at dem der ikke lige er i et forhold, kan have andre ønsker.

 

Hvis det ikke kun er ren sex man søger, skal man sørge for at være afklaret inden man går ind af døren… dette er business

Fint nok, hvis man har et behov for det dybere kærestespil og Pigen tilbyder det. Men det slutter når man går ud af døren. Have forventninger/ forhåbninger om andet er ikke fair overfor Pigen. Det er trods alt kun et arbejde for hende… et arbejde hvor hun er betalt for at spille spillet fuldt ud, men kun i den betalte tid. Derefter er hun fritaget for alt anvar, hvis en husar farer rundt på dybt vand, da han ikke formår at skelne. Her må han tage sig sammen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...