Hop til indhold
sexlife

Latinas Kiel

Recommended Posts

Hej

Var i Kiel i aftes/nat. Startede på Laufhaus inden jeg tog i byen. Her mødte jeg en brasilianer, tilpas mørk. Hold nu kæft hun var lækker, især da hun smed kludene og akten begyndte. Stram og meget fast over del det hele med en utrolig lækker stor og fast røv. Brysterne var lavet, men helt ok. Eneste minus var en del tusser, men hendes venlighed og krop gjorde at dette ikke skæmmede. Købte først den lille pakke til 30 euro, men måtte naturligvis ikke slikke hende. Udvidere derfor pakken til 50 euro, men bj er kun med, aldrig uden sagde hun. Hun gav sig god tid og selv om følsomheden er nedsat med kondom, så måtte jeg standse hende for ikke at komme. Det blev til en kort ridetur og selvfølgelig en doggy, hvor resultatet ikke udeblev. 

https://sexnord.net/profile/11379/Kiel/Marisa

Hun bor tilsyneladende i Holland og er her kun i ca. 3 uger mere. 

Min drøm er en dag at møde en sådan pige IRL, ville kunne forelske mig på et splitsekund! 

 

Efter en tur i byen ville jeg tage en tur mere med hende på vej hjem. Jeg ved af erfaring, at hvis kemien har været ok, så er nummer to altid meget bedre, og pigen bliver altid glad for at man kommer retur. Desværre var døren lukket, men mødte så en anden helt ok lidt fyldigere latina andetsteds, dog ældre og knap så fast og velformet. Jeg ville lige tænke over det og håbede så Lucy (?) ville være ledig senere. Tog lidt at spise og fik vekslet penge, da jeg klog at skade ved at man først skal begynde med standard og da kan man under akten opgradere, hvis man kan mærke pigen er ok.

Lucy var ikke kommet tilbage, og hende den anden var væk. Mødte så en tredje latina, Cuba. Flot ansigt, charmerende, men uden den helt flotte sambarøv. Det er hende her, kan kende hendes tusser. https://sexnord.net/profile/11381/Kiel/Mery  (hun er fra Cuba, og ikke DR, det er sikkert og vist!)

Lod mig lokke og fik en af den slags oplevelser, hvor man allerede i starten af akten overvejer at tage sit gode tøj og gå. Uengageret blow og nix pille på hendes silikonebryster. Desperat, som så mange gange før når akten er elendig, opgraderede jeg til 50 euro og fik da FN, men stadig uden indlevelse. Til sidste tog hun et nyt kondom og monterede det, og gav mig en 69'er. Det hjalp. Kort missionær uden den største rejsning, hvor hun tydeligt var ligeglad og derefter en kort doggy. Jeg rev kondomet af og hun kvitterede med oliespansk siddende med udsyn til hendes flotte silikonebryster, hvor jeg endelig ikke måtte komme på hende bryster. Hun stod hele tiden med papir under, not sexy at all. Jeg sagde at cubanere er skøre (loco), hvilket hun bare grinede af og sagde at hun bestemt selv var loco, mens hun dansede foran spejlet til salsarytmer som kun en cubaner gør. 

Yes, dette game er et game og engang imellem trækker man en nitte. Jeg overvejer seriøst at tage en tur til Kiel igen for at besøge Marisa. Hun har en så fast bagdel, at jeg bagefter måtte spørge, om den var hjulpet på vej, hvilket hun blev noget overrasket over og bedyrede at den skam var natural. 

Det interessante ved dette game er, at man hver gang bliver lidt klogere på sig selv og sin egen seksualitet. Ja, jeg elsker latinas! Og mørke piger, men tror dog, at jeg i fremtiden vil gå efter sambarytmerne, også i privatlivet. De har lige det ekstra, som jeg aldrig helt bliver klog på. 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ikke haft fornøjelsen af Jessi fra Cuba på P-clubben?

http://en.the-pclub.de/

Hun har nogle store flotte naturlige bløde bryster - og så plejer hun vist at kysse i modsætning til de fleste andre piger på P-clubben + hun flirter og chantar, så man hurtigt bliver klar igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...