Hop til indhold
bluemoon76

Lille frækkert tilbyder kærestesex

Recommended Posts

Jeg synes lige i skal lige se det her jeg har skrevet i et andet sted på forum, men jeg vil ikke snydde jer fra hende her:

https://annoncelight.dk/showad/187250

Okay, er der ikke flere der har prøvet hende her? Vel, det har jeg og jeg må sige holdt da op hun er smuk og dejligt. Hun er meget sød og venlig og 

rigtig god til Engelsk. Hun er bestemt ikke travlt og tage det hele stille og roligt. Hendes blowjob er fantastisk og virkelig indlevende. 

Hun er bestemt lille men meget stærke i kroppen, men det har nok de fleste fra Asien tilfælles. 

Hun vil gå tilbage til hjemlandet sidst i næste måned, så der er stadig mulighed at få glæden af hende. 

Men jeg savner hende allerede :( Dejligt med sådan en sød og ærlig pige. 

Og en anden ting er at hendes chauffør var meget diskret og overholdt vores aftale om at han skulle ikke stoppe ved mit hus men køre lidt længere ned i gaden.

Bestemt alle pengene værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lugter meget af spam og Google translate......

Hvem og hvad? Der er ingen spam og der er ikke brugt google translate. Det kan være du bruge Google translate, men det gør jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde besøg af hende for nogle uger siden. jeg vil bedømme det som en lidt kedelig besøg hun var da ganske sød men hun virkede lidt træt/ Ikke til stede så det bliver ikke et nyt besøg fra mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...