Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

hejsa! 

jeg leder efter et diskret bordel, klinik, kollektiv eller andet, som ligger inden for nørrebro. Jeg har hørt lidt om tagensvej, men det lader ikke til at være værd at besøge. Jeg har sådan set ingen præferencer mht til udseende af pigerne, sålænge de er søde og giver en god service. 

Håber i kan og vil hjælpe :) 

Skrevet

Club Erotica kunne være en mulighed. Pigerne i Ahorngade ligeledes. Bevæger du dig lidt væk fra Nørrebro, er der masser af steder på Østerbro og også nogle i Nordvest, så det burde ikke være umuligt.

Skrevet
  • Author

Mange tal for svar. @warmgun er der noget specifikt i nordvest du kan anbefale ? :) 

Skrevet

Mange tal for svar. @warmgun er der noget specifikt i nordvest du kan anbefale ? :) 

Jeg har ikke personlige erfaringer i Nordvest, men har da læst nogle anmeldelser. Prøv at søge på dem. Hvis Østerbro kan være interessant, vil jeg foreslå Cassiopeia. 

På Nørrebro er der ogsåj Langbenet Blondine - hun EF ca. 40 år, sød, dejlig og fræk.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.