Hop til indhold

Recommended Posts

Hej ville høre ad om der er noget af jer som har prøvet hende her

https://annoncelight.dk/showad/183489 

besøgte hende sidste week-sød pige er med på alt ,ogse uden gummi .men er stor 130 kg .havde aldrig besøgt så tyk en kvinde -og det tænder mig ikke ,så kommer ikke igen pga de mange kg ,men sød er hun .

Del dette indlæg


Link til indlæg

besøgte hende sidste week-sød pige er med på alt ,ogse uden gummi .men er stor 130 kg .havde aldrig besøgt så tyk en kvinde -og det tænder mig ikke ,så kommer ikke igen pga de mange kg ,men sød er hun .

Vidste du ikke på forhånd at hun var en stor dame ? :) tænker det står jo ret tydeligt i hendes annonce tekst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vidste du ikke på forhånd at hun var en stor dame ? :) tænker det står jo ret tydeligt i hendes annonce tekst. 

jo da men har en ide om alt skal prøves før jeg kan udtale mig om tingene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tryllepikken

Jeg lavede en aftale med hende via mail og fik besøgt hende tidligere i denne uge.

Som hun selv beskriver i sin annonce, er hun en stor kvinde på 130 kg., men hun ved lige hvordan hun skal håndtere de ekstra kilo og deller, så man kommer bedst til.

Jeg har aldrig været sammen med en kvinde over 75 kg., men tænkte at det var på tide at få det prøvet.

Jeg mødte til aftalt tid og hun kom direkte ud fra badet kun iført håndklæde - hun vægter renlighed højt - stort plus.

Hun er ganske sød og venlig og vi befandt os hurtigt i soveværelset.

 

Jeg er godt udrustet og det kunne hun lide, for hun blev vildt tændt af at se mig nøgen og hun kunne næsten ikke vente med, at få pik... Endnu et stort plus.

 

Hun har meget erfaring, hun nyder sex og er rigtig god til bj.

Hun er en meget stor kvinde, hun havde store bløde bryster og en meget våd, glatbarberet fisse. Hun var dejlig stram og var med på det meste.

 

Hun var præcis som beskrevet i annoncen og på billederne. :-)

 

Jeg foretrækker kvinder under 75 kg. men hun er bestemt et besøg værd, hvis man er til fyldige kvinder. 

Redigeret af Tryllepikken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...