Hop til indhold
thors-hammer

Efterlysning af en fantastisk pige fra Eventyrpigerne

Recommended Posts

Jeg har brug for jeres hjælp gutter :o)

Jeg var for noget tid siden igen på besøg hos Eventyrpigerne, det har altid været gode oplevelser, men sidste gang jeg var der var det en totalt igennem fantastisk oplevelse,hvor pigen virkelig gav mig og sig selv en fantastisk oplevelse,hun gav et drømme blow med fantastisk øjen kontakt, hun var bare fantastisk, jeg havede bestilt 45 min med det hele og jeg skal lige love for jeg fik en fantastisk oplevelse hvor vi bare var på en anden planet, jeg nåde at komme 3 gange og jeg er ret sikker på hun kom mindst et par gange, da vi var færdige sage hun ''Det havede jeg ikke lige se komme det her'' og det tog jeg som tegn på hun virkelig nød vores tid sammen, nu kan jeg desværre ikke huske pigens navn, og jeg vil meget gerne besøge denne gudinde igen, så jeg vælger lige at beskrive pigen her så kan det være i kan hjælpe, hun havede mørkt langt krøllet hår og nogle rigtigt frække øjne fantastisk krop med en stor ryg tatovering med flere farver( den kunne ikke se på pigens billeder hos Eventyrpigerne) hun talte ikke dansk men var god til engelsk, jeg er godt klar over at denne bskrivelse sikkert kunne dække over ca. 100 piger i DK men jeg har kikket på http://www.eventyrpigerne.dk/girls/michella/index.php og hun kunne godt være pigen jeg besøgte, men så er det nye billeder, så er der nogle der ved om hun er pigen jeg søger ud fra min beskrivelse.

På forhånd tak for hjælpen

Thors-hammer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...