Hop til indhold
Gæst

Mette og Carla

Recommended Posts

Nu skal man altid passe på, hvordan man tolker annoncer med falske billeder, men jeg besøgte den pige, der sidst annoncerede med Carlas billeder, så et par ord kan måske bruges.

Jeg husker det som om, det dengang hed en brasilianer ved navn Adriana. Og nej, hun var ikke den på billedet. Ældre og rundere men køn og stadig ganske sexet på dem der latinafacon. Dejlig direkte personlighed men meget rutinepræget i sit håndværk. Hun gik helt i baglås over, at jeg tabte begejstringen, inden vi rigtig kom i gang, og endte faktisk med at smide mig ud før tid (og uden lykkelig afslutning), fordi hun mente, hendes job kun bestod i give det fornødne blowjob og så ellers klare resten med fælles koordination af hoftebevægelser. For øvrigt dobbeltbookede hun mig også et par dage før det beskrevne, bad mig ringe tilbage og tog aldrig telefonen igen. Jeg har fuld forståelse for, at profferne også skal have både liv og forretning til at hænge sammen og må afvise kunder på en måde, man normalt ville kalde uhøflig, men det trækker alligevel ned i helhedsindtrykket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...