Hop til indhold

Stor sperm tøs

Featured Replies

Skrevet

"Ser eller lækkert ud"??? Tja - smag og behag kan ikke diskuteres; jeg skar den hellere af med en rusten rulleskøjte fremfor at lade den komme i hende.........

Skrevet
  • Author

Jeg beklager at det ikke falder i din smag. Men nu spurgte jeg heldigvis ikke om den ;) 

god weekend

Redigeret af Lassem

Skrevet

Vælger sgu også rulleskøjten.

Skrevet

Og nu har to skrevet at de vælger rulleskøjten, så tør ingen næppe skrive de har været forbi. Men derfor kan man da måske sikkert alligevel få en god og intens oplevelse. Anmeldelser er alligevel altid højst vejledende.

Skrevet

Jeg har nu heller ikke været der, men er helt enig med Lassem, det ser da enormt lækkert ud... Jeg ville sku gerne ta en tur på hende...

Desværre er hun alt for langt væk for mig...

Skrevet

Har haft tre aftaler om gangbang med hende. Men hun er aldrig dukket op til det.

Skrevet

Så må du håbe 4. gang er lykkens gang. Men jeg har godt lagt mærke til der har været aflysninger bl.a. pga. sygdom eller der er kommet andet i vejen. Jeg har så ikke aftalt gb med hende.

Skrevet
  • Author

Har haft tre aftaler om gangbang med hende. Men hun er aldrig dukket op til det.

træls.. Jeg har smidt dem en mail med mobilnummer - regner dog ikke med noget så :-)

Skrevet

Det mindste man kan forlange er vel, at pigerne bliver omtalt og behandlet med respekt. At skrive, at man hellere vil have pikken skåret af med en rusten rulleskøjte er ikke respektfuldt!

Redigeret af warmgun

Skrevet

træls.. Jeg har smidt dem en mail med mobilnummer - regner dog ikke med noget så :-)

Du må jo forhøre dig nærmere når dagen nærmer sig. Ved folk som ikke lever af det kan der jo let komme noget i vejen.

Skrevet

Hvis du er seriøs/diskret og vil komme, så send en mail til os med dit tlf. nummer, så SMS vi til dig med adressen den. 26. august kl.12. Mail uden nummer besvares ikke.

Jo er det ikke lige netop det, de skriver i annoncen, se ovenstående, så kontakter de jer på dagen

Skrevet
  • Author

Hvis du er seriøs/diskret og vil komme, så send en mail til os med dit tlf. nummer, så SMS vi til dig med adressen den. 26. august kl.12. Mail uden nummer besvares ikke.

Jo er det ikke lige netop det, de skriver i annoncen, se ovenstående, så kontakter de jer på dagen

præcis - jeg venter spændt til d 26/8 :-)

• 2 weeks later...
Skrevet

præcis - jeg venter spændt til d 26/8 :-)

Spændende om du så høre noget :)

Skrevet
  • Author

Spændende om du så høre noget :)

Har desværre ikke hørt noget 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.