Hop til indhold
Lassem

Stor sperm tøs

Recommended Posts

Gæst

"Ser eller lækkert ud"??? Tja - smag og behag kan ikke diskuteres; jeg skar den hellere af med en rusten rulleskøjte fremfor at lade den komme i hende.........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg beklager at det ikke falder i din smag. Men nu spurgte jeg heldigvis ikke om den ;) 

 

god weekend

Redigeret af Lassem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og nu har to skrevet at de vælger rulleskøjten, så tør ingen næppe skrive de har været forbi. Men derfor kan man da måske sikkert alligevel få en god og intens oplevelse. Anmeldelser er alligevel altid højst vejledende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu heller ikke været der, men er helt enig med Lassem, det ser da enormt lækkert ud... Jeg ville sku gerne ta en tur på hende...

Desværre er hun alt for langt væk for mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må du håbe 4. gang er lykkens gang. Men jeg har godt lagt mærke til der har været aflysninger bl.a. pga. sygdom eller der er kommet andet i vejen. Jeg har så ikke aftalt gb med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft tre aftaler om gangbang med hende. Men hun er aldrig dukket op til det.

træls.. Jeg har smidt dem en mail med mobilnummer - regner dog ikke med noget så :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det mindste man kan forlange er vel, at pigerne bliver omtalt og behandlet med respekt. At skrive, at man hellere vil have pikken skåret af med en rusten rulleskøjte er ikke respektfuldt!

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg

træls.. Jeg har smidt dem en mail med mobilnummer - regner dog ikke med noget så :-)

Du må jo forhøre dig nærmere når dagen nærmer sig. Ved folk som ikke lever af det kan der jo let komme noget i vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er seriøs/diskret og vil komme, så send en mail til os med dit tlf. nummer, så SMS vi til dig med adressen den. 26. august kl.12. Mail uden nummer besvares ikke.
 

Jo er det ikke lige netop det, de skriver i annoncen, se ovenstående, så kontakter de jer på dagen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du er seriøs/diskret og vil komme, så send en mail til os med dit tlf. nummer, så SMS vi til dig med adressen den. 26. august kl.12. Mail uden nummer besvares ikke.
 

Jo er det ikke lige netop det, de skriver i annoncen, se ovenstående, så kontakter de jer på dagen

præcis - jeg venter spændt til d 26/8 :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...