Lassem 15 Skrevet 14. August, 2015 Er her nogen som har været et smut forbi her ? Ser ellers lækkert ud - tænker dog at det naturligvis skal være med gummi!https://annoncelight.dk/showad/179266 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. August, 2015 "Ser eller lækkert ud"??? Tja - smag og behag kan ikke diskuteres; jeg skar den hellere af med en rusten rulleskøjte fremfor at lade den komme i hende......... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lassem 15 Skrevet 14. August, 2015 (edited) Jeg beklager at det ikke falder i din smag. Men nu spurgte jeg heldigvis ikke om den god weekend Redigeret 14. August, 2015 af Lassem 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest singelmanden Skrevet 14. August, 2015 Vælger sgu også rulleskøjten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 14. August, 2015 Og nu har to skrevet at de vælger rulleskøjten, så tør ingen næppe skrive de har været forbi. Men derfor kan man da måske sikkert alligevel få en god og intens oplevelse. Anmeldelser er alligevel altid højst vejledende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HairyLover 67 Skrevet 15. August, 2015 Jeg har nu heller ikke været der, men er helt enig med Lassem, det ser da enormt lækkert ud... Jeg ville sku gerne ta en tur på hende...Desværre er hun alt for langt væk for mig... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zafiraopc 45 Skrevet 17. August, 2015 Har haft tre aftaler om gangbang med hende. Men hun er aldrig dukket op til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 17. August, 2015 Så må du håbe 4. gang er lykkens gang. Men jeg har godt lagt mærke til der har været aflysninger bl.a. pga. sygdom eller der er kommet andet i vejen. Jeg har så ikke aftalt gb med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lassem 15 Skrevet 17. August, 2015 Har haft tre aftaler om gangbang med hende. Men hun er aldrig dukket op til det.træls.. Jeg har smidt dem en mail med mobilnummer - regner dog ikke med noget så :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 17. August, 2015 (edited) Det mindste man kan forlange er vel, at pigerne bliver omtalt og behandlet med respekt. At skrive, at man hellere vil have pikken skåret af med en rusten rulleskøjte er ikke respektfuldt! Redigeret 17. August, 2015 af warmgun 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 17. August, 2015 træls.. Jeg har smidt dem en mail med mobilnummer - regner dog ikke med noget så :-)Du må jo forhøre dig nærmere når dagen nærmer sig. Ved folk som ikke lever af det kan der jo let komme noget i vejen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kongen 122 Skrevet 17. August, 2015 Hvis du er seriøs/diskret og vil komme, så send en mail til os med dit tlf. nummer, så SMS vi til dig med adressen den. 26. august kl.12. Mail uden nummer besvares ikke. Jo er det ikke lige netop det, de skriver i annoncen, se ovenstående, så kontakter de jer på dagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lassem 15 Skrevet 17. August, 2015 Hvis du er seriøs/diskret og vil komme, så send en mail til os med dit tlf. nummer, så SMS vi til dig med adressen den. 26. august kl.12. Mail uden nummer besvares ikke. Jo er det ikke lige netop det, de skriver i annoncen, se ovenstående, så kontakter de jer på dagenpræcis - jeg venter spændt til d 26/8 :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 25. August, 2015 præcis - jeg venter spændt til d 26/8 Spændende om du så høre noget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lassem 15 Skrevet 26. August, 2015 Spændende om du så høre noget Har desværre ikke hørt noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 26. August, 2015 Har desværre ikke hørt noget Så bliv hellere hjemme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg