Hop til indhold
TLarsen83

july i løkken

Recommended Posts

Hvis ikke jeg tager fejl har hun gået under et andet navn i løkken og tror hun er under Løkken pimp's vinger hvis jeg husker rigtig. Måske andre der husker bedre end jeg...

Del dette indlæg


Link til indlæg
July skrev, for 6 timer siden:

ly, og vil lige sige at jeg arbejder for mig selv 

Hej July, det er desværre ikke noget nyt at frodige Ida kommer med latterlige beskyldninger her på sitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 5 minutter siden:

Hej July, det er desværre ikke noget nyt at frodige Ida kommer med latterlige beskyldninger her på sitet.

Så anmeld det i stedet for at klynke hver eneste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er det trist at Ida blander sig i ALT. Jeg har fået et enkelt blæs af hende og 70% af tiden brugte hun på at svine Maria til, som også havde et værelse i Støvring på daværende tidspunkt.

Det er muligt hendes forretning kører super, som hun selv beskriver den, men det had og nedladenhed til andre forstår jeg altså ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 3 timer siden:

Hej July, det er desværre ikke noget nyt at frodige Ida kommer med latterlige beskyldninger her på sitet.

Ærlig talt syntes snart du skal lukke hullet.

Jeg har for ganske kort tid siden SNAKKET med July og kan oplyse at hun ikke længer er under nogens vinger men arbejder ganske selvstændig som er super dejligt for hende.

Ønsker hende alt godt og det ved hun også .

Men beskyldningerne var ganske sande.

Du er simpelhen en mandslig af værste skuffe. Føj

Lexeren skrev, for 55 minutter siden:

Hvor er det trist at Ida blander sig i ALT. Jeg har fået et enkelt blæs af hende og 70% af tiden brugte hun på at svine Maria til, som også havde et værelse i Støvring på daværende tidspunkt.

Det er muligt hendes forretning kører super, som hun selv beskriver den, men det had og nedladenhed til andre forstår jeg altså ikke.

Sikke en gang ævl du bræller ud med. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 8 minutter siden:

Ærlig talt syntes snart du skal lukke hullet.

Jeg har for ganske kort tid siden SNAKKET med July og kan oplyse at hun ikke længer er under nogens vinger men arbejder ganske selvstændig som er super dejligt for hende.

Ønsker hende alt godt og det ved hun også .

Men beskyldningerne var ganske sande.

Du er simpelhen en mandslig af værste skuffe. Føj

Sikke en gang ævl du bræller ud med. 

 

Du kan være 1000% sikker på at jeg aldrig i min vildeste fantasi vil synke så dybt og lukke hullet på dig :) om du var den sidste glædespige i verden så ville jeg hellere smøre mit lem ind i leverpostej og lade en pitbull lege med det. Syntes ærligt talt at du bare skulle tage og flette næbet og stoppe med konstant at komme med grimme bemærkninger til alle andre piger her på siden. Jeg tager ingen parti, men du er da bare træls at høre på!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 3 timer siden:

Det er gjort, du er jo medlem af hendes ryg klappeer klub. Ja ja ak ak din standart er også i bund :)

Du mener vel rygklapper. Men nej, jeg kender ikke Ida og aldrig truffet hende og har ikke, som en vis anden, fået nogen blæs, rabatter eller andet af hende. Og har hidtil ikke efterlyst noget selvom hun er nede i Hadsten ind imellem. Men måske skulle man prøve så du med god samvittighed kan kalde mig rygklapper.

Og jeg har absolut ingen faner, og slet ingen standart, som jeg har sænket. Men forstår godt nok ikke sidste del af dit afsnit.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jhansen skrev, for 1 minut siden:

Du mener vel rygklapper. Men nej, jeg kender ikke Ida og aldrig truffet hende og har ikke, som en vis anden, fået nogen blæs, rabatter eller andet af hende. Og har hidtil ikke efterlyst noget selvom hun er nede i Hadsten ind imellem. Men måske skulle man prøve så du med god samvittighed kan kalde mig rygklapper.

Og jeg har absolut ingen faner, og slet ingen standart, som jeg har sænket. Men forstår godt nok ikke sidste del af dit afsnit.

 

Har intet i mod dig kære broder, nok ikke andet end at jeg er her for at nyde godt af folks anmeldelser. Når jeg besøger en pige forlanger jeg at hun ikke lugter af en sildefabrik mellem benene, og det er vi vist enige om alle brødre her på siden. En vis dame ævlede løs om dette og det bliver man træt af at høre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 2 minutter siden:

Har intet i mod dig kære broder, nok ikke andet end at jeg er her for at nyde godt af folks anmeldelser. Når jeg besøger en pige forlanger jeg at hun ikke lugter af en sildefabrik mellem benene, og det er vi vist enige om alle brødre her på siden. En vis dame ævlede løs om dette og det bliver man træt af at høre.

Jeg kan ikke lide at du kalder mig broder , kære broder eller hvad du finder på. Vi er ikke på nogen måde "brødre" da jeg ikke kender dig, men fred være med det.

Kritiske anmeldelser kan jeg godt lide , og frodige Ida kom bare med info om en pimp i Løkken. Det er væsentlige oplysninger for sådanne som mig, der slet ikke kan forlige sig med tanken om alfonser og lignende. Så jeg takker Frodige Ida for oplysningerne og det bør de fleste andre også gøre.

Om pigerne har konflikter eller ej er ligegyldigt. Det er deres egen sag og jeg synes faktisk det er ganske underholdende når det sker. Ida yder dog bare borger service. Take it or leave it.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jhansen skrev, for 21 minutter siden:

Jeg kan ikke lide at du kalder mig broder , kære broder eller hvad du finder på. Vi er ikke på nogen måde "brødre" da jeg ikke kender dig, men fred være med det.

Kritiske anmeldelser kan jeg godt lide , og frodige Ida kom bare med info om en pimp i Løkken. Det er væsentlige oplysninger for sådanne som mig, der slet ikke kan forlige sig med tanken om alfonser og lignende. Så jeg takker Frodige Ida for oplysningerne og det bør de fleste andre også gøre.

Om pigerne har konflikter eller ej er ligegyldigt. Det er deres egen sag og jeg synes faktisk det er ganske underholdende når det sker. Ida yder dog bare borger service. Take it or leave it.

Du skal også kun tage det med et gram salt, ville aldrig stå ved din side som en rigtig broder gør :) slut herfra. Til din information er jeg bedøvende ligeglad med hvad du syntes Frodige Ida gør, for mig og sikkert også andre sviner hun folk til gang på gang. God spiller :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
July skrev, for 11 timer siden:

Hej, det er mig der er july, og vil lige sige at jeg arbejder for mig selv 

Velkommen på EG.

Og kig ind i tjatten, vi hygger som regel.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 12 timer siden:

Velkommen på EG.

Og kig ind i tjatten, vi hygger som regel.. :)

Jeg har været der inde og vende, jeg viste ikke lige hvad jeg skulle skrive aligevel da jeg kom der ind hi hi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...