Hop til indhold
cuddler

Demy, Gentlemanhouse.

Recommended Posts

 Så har jeg været inde på ungarsk GentlemenHouse for første gang. Jeg var meget spændt på modtagelsen, hvor alle piger stiller sig op og man vælger, hvem man vil gå sammen med. Ja sjovt var det, men glem alt om en gammeldags bordel eller FKK!  Ingen hygge med pigerne først. Her var 5 piger presset sammen i en lille entré, og man havde ikke mange sekunder til at træffe sit valg i, for situationen bliver hurtigt akavet.  Jeg havde på forhånd bestemt mig for, hvem jeg ville vælge, men jeg prøvede at få et indtryk af alle pigerne i de få sekunder, jeg havde. Desværre nåede jeg ikke at registrere så meget. Lille Demy til højre, lignede hendes billeder og beskrivelser herinde, venlig sød type. Natalie frækkere, Michel med den flotte krop, Tiara også høj og lækker, og til sidst en ny pige der bare fnisede, der jeg spurgte hvad hun hed, og alle grinede, da hun næsten brød sammen af grin og forlegenhed. For det var åbenbart hendes allerførste dag. Jessica hedder hun. 

 

Alle blev meget overrasket, da jeg vendte tilbage til Demy og sagde, at jeg gerne ville være sammen med hende, hvis hun ville. For hun var faktisk den eneste uden seksuel fremtoning, og alle forventede åbenbart at jeg ville gå med Jessica, som jeg havde prøvet at drille lidt. Men jeg ville først og fremmest have sødme og varme og lidt kærlighed, og jeg gættede stærk på, fra omtalerne herinde, at det kunne Demy bedst levere.  Og det kunne hun.  Demy er en nabopigetype på 30, som (efter eget udsagn) ikke går op i udseende eller at pynte sig selv. Men kærlig kunne hun godt blive, og der blev ikke sparet på kys og kram. Kroppen er helt naturlig og dejlig.

 

Jeg fik hende også til at komme med munden, og DET var spændende, fordi hun var totalt anderledes (er de ikke allesammen det?) Meget hurtigt liderlig, blev meget kørt op og begyndte efterhånden at rotere underlivet voldsomt. Jeg prøvede at følge med så godt jeg kunne, men blev bedt om "slowly please!". Så faktisk skulle jeg bare holde tungen stille og lade hende gøre alt arbejde.  DET har jeg godt nok ikke prøvet før. I flere omgang spændte hun meget på, klemte mine hånd over sine bryster, for bare at slappe af igen og ligge lidt stille, så jeg endte med at blive lidt forvirret. Men jeg holdt fast, og til sidst skete det, helt umiskendeligt, og mit hovedet blev holdt MEGET fast, så jeg ikke kunne bevæge det mere. Hun havde bare haft svært ved at nå over toppen. Men da hun var der, og havde hvilet så lidt, kom der det der tårefuldt, hengivent udtryk i ansigtet, som jeg elsker så meget.  

 

Så DET var godt nok. Især da jeg spurgte hende bagefter, hvor tit hun kommer i det arbejde. Hun sagde måske en gang om ugen!   Som nok er et tegn på, at de fleste fyre ikke gider bruge tid på det (det er også dyrt, for så skal man bestille en hel time).

 

Men på trods af den succes, kom der aldrig rigtig en intim eller erotisk stemning mellem os. Det blev til sidst bare et job fra hendes side, og det blev jeg godt nok skuffet af.  Men det skyldes mest min uoplagte tilstand, for det var én af gangene, hvor jeg tog på pigebesøg uden at være rigtigt opstemt på det, pga nogle ting der skete i mit liv med en reallife pige, som jeg følte skulle kompenseres for. Lidt dumt. Så hvordan Demy er, når man er ret sexet og skal bolle i lang tid, kan jeg ikke berette om. Hun virkede ret servicemindet, der var bare meget lidt at stille op med mig.  Det trak dog fra, at hun begyndte at SMSe, før jeg havde klædt mig på, et klart tegn på distancering. Hun taler for resten godt engelsk.

 

Demy og Jessica rejser igen d.30/8.

 

Der er for resten meget rod med deres hjemmeside, da der findes nogle gamle udgaver på nettet. Om det her link virker, når pigerne er skiftet ud, ved jeg ikke. http://gentlemenhouse2013.wix.com/newgentlemenhouse#!portfolio/c118y

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for beskrivelsen. Jessica har nu været på listen flere gange inden for det seneste års tid. Du har åbenbart fået hende til at grine eller blive genert af en særlig grund.

Dejligt at læse din beretning om Demy. Du har fået en anden side af hende frem, end jeg har mødt. Jeg kan godt være lidt misundelig. Det er en særlig oplevelse, når en af pigerne ryger ud i en orgasme - en rigtig orgasme vel at mærke - ikke en af de kunstige, som der er flest af, og som nogle lader sig narre af. - Men jeg er stadig tilfreds med, hvad jeg kunne sammen med hende af varme og våd sjov. Demy er et dejligt lille suttebolche.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er aldrig tid til det hele, og du har garanteret haft nogle andre gode oplevelser, som jeg gik glip af.  

Nå Demy må har ment, at det var Jessicas første dag i denne omgang så.  Hvad hun grinede af bliver nok ikke opklaret så.  Håber ikke det var ad mig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sorry drenge, men de ser da godt nok lidt halv-sløje/kvabsede ud på billederne efter min mening. 

Jeg ved ikke hvad priserne ligger i, men umiddelbart må der da kunne findes bedre og flottere for samme penge - selvom præferencer er forskellige. ;)

Hvilket leder mig til.. Er billederne ægte, og hvor meget måtte du hoste op med? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er ægte, og det koster kr.1300 for en time.

Ingen vil overtale dig til at besøge dem, CPHDK, det er bare reportage, så kan du selv bestemme. Pigerne er omkring 30, det er nok derfor du synes, de ikke ser så lækre ud. Men for nogle (herunder mig) er det en fordel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Billederne er ægte, og det koster kr.1300 for en time.

Ingen vil overtale dig til at besøge dem, CPHDK, det er bare reportage, så kan du selv bestemme. Pigerne er omkring 30, det er nok derfor du synes, de ikke ser så lækre ud. Men for nogle (herunder mig) er det en fordel.

Sådan skulle det skam heller ikke forståes. :) Udseendet er ikke alt, hvis de kan skabe magi i sengen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...