Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

"Been there, done that, didn't want the T-shirt".

Det begyndte egentlig med, at jeg efterlyste gode adresser i området Århus, Randers Hadsten, men der kom ingen reaktioner. Well, så må man jo selv forsøge sig, og det blev så til Aalborgs Nikita. Hun holder til i en lejlighed i Aalborgs Vestby, som er under renovering, men efter hvad hun selv fortalte, har det stået på i længere tid - måske kan hun finde en handyman, så de kan bytte ydelser ?

Lad det være sagt: Det er ikke en oplevelse jeg vil gentage, men vi er jo så forskellige. Hun annoncerede på annoncelight, men skal på ferie i næste uge, så måske var det bare træthed.

Hilsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Det glæder mig meget, at andre tilsyneladende har haft bedre oplevelser end mig. Andet ville måske også være trist og utænkeligt. Men det viser jo bare, at i servicebranchen og i mødet med kunden, er det oplevelsen der betyder forskellen på, om man kommer tilbage, evt. fortæller andre om oplevelsen af god service og meget andet. Og det er nok også umuligt at sammenligne oplevelser, det er jo også afhænger af personerne og selve situationen, og vi er jo alle forskellige. Som i "Life of Brian": We are all individuals.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min opleves i sommer var desværre i samme stil som kajak mand.

jeg vil hellere til kisser hvis man vil måde en sød dame 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...