Hop til indhold

Aalborgs Nikita

Featured Replies

Skrevet

Hej.

"Been there, done that, didn't want the T-shirt".

Det begyndte egentlig med, at jeg efterlyste gode adresser i området Århus, Randers Hadsten, men der kom ingen reaktioner. Well, så må man jo selv forsøge sig, og det blev så til Aalborgs Nikita. Hun holder til i en lejlighed i Aalborgs Vestby, som er under renovering, men efter hvad hun selv fortalte, har det stået på i længere tid - måske kan hun finde en handyman, så de kan bytte ydelser ?

Lad det være sagt: Det er ikke en oplevelse jeg vil gentage, men vi er jo så forskellige. Hun annoncerede på annoncelight, men skal på ferie i næste uge, så måske var det bare træthed.

Hilsen

Skrevet

De par gange jeg har besøgt hende har hun været super sød.

Skrevet

Synes også at hun er meget sød

Skrevet

Hun er supersød og en god GFE oplevelse. Og så er hun skide hyggelig at snakke med.

Skrevet
  • Author

Hej.

Det glæder mig meget, at andre tilsyneladende har haft bedre oplevelser end mig. Andet ville måske også være trist og utænkeligt. Men det viser jo bare, at i servicebranchen og i mødet med kunden, er det oplevelsen der betyder forskellen på, om man kommer tilbage, evt. fortæller andre om oplevelsen af god service og meget andet. Og det er nok også umuligt at sammenligne oplevelser, det er jo også afhænger af personerne og selve situationen, og vi er jo alle forskellige. Som i "Life of Brian": We are all individuals.

Skrevet

Min opleves i sommer var desværre i samme stil som kajak mand.

jeg vil hellere til kisser hvis man vil måde en sød dame 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.