Hop til indhold

En luderkundes reflektioner kap. 1

Har jeg ret 20 medlemmer har stemt

1. 1. Har jeg ret

• Ja, helt bestemt
      50%
      10
    • Ja, i nogen grad
      5%
      1
    • Ved ikke
      5%
      1
    • Nej, men måske lidt
      5%
      1
    • Nej, overhovedet ikke
      35%
      7

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Det handler om pikken, ynglekæppen, bigstokken, medisteren, penissen, svinet, aben, rotten, bananen, dilleren, det ekstra ben, den enøjede hævner, sjoveren, gynteren, snablen eller kødtulipanen i fissen, kussen, fjappen, dåsen, skeden, kørvelen, punanien, honningkrukken, a kanal, couscousen, pussyen, vaginaen, den fugtige grotte, kneppehullet, beaveren, ginaen eller fileten. Længere er den vel ikke?

Flere reflektioner følger en anden gang.

Redigeret af Fisseslikkeren

Skrevet

ha ha ha ha fed humor!!!

nej så kort og præcis kan det vel egentlig beskrives. Det handler om Pikken og Fissen… og så har du endda været så serviceminded at skrive mange af synonymerne, så alle ved hvad du snakker om :-) 

Skrevet

Det handler om pikken, ynglekæppen, bigstokken, medisteren, penissen, svinet, aben, rotten, bananen, dilleren, det ekstra ben, sjoveren, gynteren, snablen eller kødtulipanen i fissen, kussen, fjappen, dåsen, skeden, kørvelen, punanien, honningkrukken, a kanal, couscousen, pussyen, vaginaen, den fugtige grotte, kneppehullet, beaveren, ginaen eller fileten. Længere er den vel ikke?

Nej... du har fuldkommen ret... i ca 15-120 minutter handler det om alt mellem ca 9-29 cm i .... 9-24 cm  (de sidste 5 cm må blive uden for) 

Men bliver den længere end det - så vil jeg nok nedlægge veto :) 

Redigeret af Jasmin

Skrevet

Husk dog, det er ikke størrelsen det kommer an på....Det er meter pr. sekund...:shock:

Skrevet

Det handler om pikken, ynglekæppen, bigstokken, medisteren, penissen, svinet, aben, rotten, bananen, dilleren, det ekstra ben, den enøjede hævner, sjoveren, gynteren, snablen eller kødtulipanen i fissen, kussen, fjappen, dåsen, skeden, kørvelen, punanien, honningkrukken, a kanal, couscousen, pussyen, vaginaen, den fugtige grotte, kneppehullet, beaveren, ginaen eller fileten. Længere er den vel ikke?

Jeg troede det handler om uforpligtende sex, penge og forretning :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.