Hop til indhold
Fisseslikkeren

En luderkundes reflektioner kap. 1

Har jeg ret  

20 medlemmer har stemt

  1. 1. Har jeg ret

    • Ja, helt bestemt
      10
    • Ja, i nogen grad
      1
    • Ved ikke
      1
    • Nej, men måske lidt
      1
    • Nej, overhovedet ikke
      7


Recommended Posts

Det handler om pikken, ynglekæppen, bigstokken, medisteren, penissen, svinet, aben, rotten, bananen, dilleren, det ekstra ben, den enøjede hævner, sjoveren, gynteren, snablen eller kødtulipanen i fissen, kussen, fjappen, dåsen, skeden, kørvelen, punanien, honningkrukken, a kanal, couscousen, pussyen, vaginaen, den fugtige grotte, kneppehullet, beaveren, ginaen eller fileten. Længere er den vel ikke?

Flere reflektioner følger en anden gang.

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

ha ha ha ha fed humor!!!

nej så kort og præcis kan det vel egentlig beskrives. Det handler om Pikken og Fissen… og så har du endda været så serviceminded at skrive mange af synonymerne, så alle ved hvad du snakker om :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det handler om pikken, ynglekæppen, bigstokken, medisteren, penissen, svinet, aben, rotten, bananen, dilleren, det ekstra ben, sjoveren, gynteren, snablen eller kødtulipanen i fissen, kussen, fjappen, dåsen, skeden, kørvelen, punanien, honningkrukken, a kanal, couscousen, pussyen, vaginaen, den fugtige grotte, kneppehullet, beaveren, ginaen eller fileten. Længere er den vel ikke?

Flere reflektioner følger en anden gang.

Nej... du har fuldkommen ret... i ca 15-120 minutter handler det om alt mellem ca 9-29 cm i .... 9-24 cm  (de sidste 5 cm må blive uden for) 

Men bliver den længere end det - så vil jeg nok nedlægge veto :) 

 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det handler om pikken, ynglekæppen, bigstokken, medisteren, penissen, svinet, aben, rotten, bananen, dilleren, det ekstra ben, den enøjede hævner, sjoveren, gynteren, snablen eller kødtulipanen i fissen, kussen, fjappen, dåsen, skeden, kørvelen, punanien, honningkrukken, a kanal, couscousen, pussyen, vaginaen, den fugtige grotte, kneppehullet, beaveren, ginaen eller fileten. Længere er den vel ikke?

Flere reflektioner følger en anden gang.

Jeg troede det handler om uforpligtende sex, penge og forretning :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...