Hop til indhold
KBH-M

Hvor finder man en hård slavetøs?

Recommended Posts

Hej,

denne besked er meget svær for mig at skrive, fordi jeg dermed sætter ord på nogle tanker, som jeg måske ikke helt vil være ved. Omvendt, så fylder tankerne mere og mere og derfor bliver jeg jo på en eller anden måde nødt til, at reagere i forhold til disse.

Hvor finder man en hård slavetøs i københavn? Gerne yngre med store bryster?

Hård for mig er noget med slag og bid ........ slag fx i ansigt, bid fx i bryster.

 

Det her er sq lidt svært :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Så længe, alle ved, det er en leg... for sjov... aftalt spil - så er det vel ikke så svært. Eller det burde i hvert fald ikke være det.

Jeg kender ingen så hårde slavetøser, at man må slå dem i ansigtet - men måske kunne du prøve Line Tøzen hos Seduction Girls. Hun reklamerer i hvert fald blandt andet med lussinger.

Line Tøzen er desværre kun gæstevisitter - men måske du kunne være heldig...

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/line/

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det med lussingerne ser du allernederst i hendes lange og udførlige profiltekst.  :wink:

 

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvor finder man en hård slavetøs i københavn? Gerne yngre med store bryster?

sugardaters.dk :-)

Det kræver dog nok typisk en del tid/tålmodighed først at få kontakt overhovedet og senere at nå dertil, hvor de ting du nævner kommer på tale? Det har ikke været mit personlige kink, så jeg er ikke gået efter det. Men jeg har mødt mindst en derinde, der har været slave i en del år, selvom hun kun er 21 (i sin profil en anden alder - nej jeg kommer ikke til at nævne profilnavne her eller på mail). I flere profiltekster kunne det se ud til der er nogle stykker (ved dog ikke hvor mange fakes, der er).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...