Gæst Skrevet 14. August, 2015 Nyt Nyt , Ang Den søde BELLA Århus 21år har fået oplyst hun er stoppet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. August, 2015 Nyt Nyt , Ang Den søde BELLA Århus 21år har fået oplyst hun er stoppethun havde ann her på EG igår eller forgårs? Såeeeer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langejan 2 Skrevet 14. August, 2015 Nyt Nyt , Ang Den søde BELLA Århus 21år har fået oplyst hun er stoppetDer stod godt nok "Sidste chance" i annoncen i går, meeeen det skriver hun af og til inden en pause, så jeg håber og tror det er falsk alarm. Hvis hun har tænkt sig at "indstille karrieren" så skal hun varsle det i god tid, så vi kan nå at sige pænt farvel (håber du læser med Bella) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hardy66 14 Skrevet 14. August, 2015 Forventer da også hun kommer tilbage da jeg blev for syg igår til at kunne mødes :'( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. August, 2015 Sidste chance- denne uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 906 Skrevet 14. August, 2015 Jeg besøgte hende onsdag. Da jeg ringede var hun ved at lave opslag på annoncelight. Hun havde lige holdt ferie. Hun var på onsdag og torsdag og der var ikke snak om at holde helt, men jeg spurgte heller ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg