Hop til indhold
Petersen

pigen 6083xxxx - smukke sussie.

Recommended Posts

Sussie findes på "Sexpiger.dk". Hun skriver følgende om sine ydelse annoncerer r: "FÅ en frææk oplevelse hos mig.Dansk pige50/178/57 bryst 85B..KNALD TILBUD 1200 KR FOR EN FRÆK OPLEVELSE OP TIL 1 TIME. "

Lejligheden, som virker meget privat, ligger i Hvidovre, det er et pænt sted med nyklippet græs.  Hun er sød, men betydelig mere knoglet og mager, end billederne viser. Allerede her bør man blive lidt skeptisk. Som det allerførste beder hun on 1.200 kr. Da hun kommer tilbage gør hun det rigtig, rigtig godt, men hun går ret kraftigt til makronerne først med hånden og derefter det franske. Forsøg på at få hende til ikke holde lidt igen fik hende ikke til at ændre stil. 

10 min efter jeg ringede på døren, stod jeg udenfor på trappen igen.

Perfekt oplevelse - jeg fik i den grad taget trykket - og sød pige at snakke med. Kommer jeg igen. Nej - den ydelse er efter min optik ikke "en fræk oplevelse op til en 1 time". 

Ærgerligt når nogle piger i den grad satser på engangskunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stener

Tak for link; man kan tvivle på, om alle billederne er hende.  Alderen på 50 kan godt være rigtig; hun virker sexet og ikke gammel. Der bliver røget en del hos hende.

Sætningen " Forsøg på .. " skulle have været " Forsøg på at få hende til ikke at køre SÅ hårdt på, men holde lidt igen fik hende ikke til at ændre stil. Hun gik målbevidst efter en lækker, men hurtig afslutning." 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Steners link - som var den rigtige - fører ikke til den dame længere.

Profilen er taget ned - så der er tydeligvis en del som læser med på dette forum.

Redigeret af Petersen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...