Hop til indhold

Vivian

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Er der nogen der ved om Vivian fra engelsburg-fl.de er stopper. .

Fik hendes mobil nr og har os brugt det før hen.. men nu kan jeg ikke finde det mere..

Skrevet

Vivian var kæreste med Sahra der styrer Engelsburg. Så vidt jeg ved er det forhold slut.

Hun har været i Lübeck, Schleswig, Husum og Leck  siden.

Hun kan jo være på ferie.

Redigeret af Gungner
Fejlagtig tegnsætning

Skrevet

Hun er ikke i Flb mere. Mener jeg har hendes telefonnummer med kan vist heller ikke finde det. Vender tilbage hvis jeg finder det.

Skrevet

Læg nu ikke nummeret ud på nettet. Hun har givet det til nogle af os som hun stoler på.

Ville hun have det offentliggjort havde hun nok annonceret med det.

Send evt. en PB.

Skrevet

Hun plejer at annoncere på sexnord.net, men jeg kan ikke finde hende lige nu i hele Schlesvig-Holstein. Hun dukker nok op igen på et tidspunkt, bare hold øje med de byer, Gungner nævnte.

Skrevet

Læg nu ikke nummeret ud på nettet. Hun har givet det til nogle af os som hun stoler på.

Ville hun have det offentliggjort havde hun nok annonceret med det.

Send evt. en PB.

Hvis jeg ikke må lægge det på nettet hvorfor i alverden skulle jeg så give det til dig?

Skrevet

Hvis jeg ikke må lægge det på nettet hvorfor i alverden skulle jeg så give det til dig?

FRank jeg har nummeret det vor ikke mig der spurgte. Det var Bandi600.

Gå ud på hans profil og klik på besked, så kan du sende en personlig besked til ham.

Skrevet

Sorry, det havde jeg ikke set. Men kan du ikke give ham det, for det er endnu ikke lykkedes mig at finde det

Skrevet

Som man kan se på SEXNORD, arbejder hun i denne uge i Harzen. Skilsmissen med Sahra skal have været ret så voldsom. De er nærmest dødsfjender nu. - Jeg besøgte hende for cirka 2 måneder siden i Schwerin, da jeg var på vej hjem fra Berlin. Hun så hærget ud. Jeg fik alle detaljer vedrørende bruddet fra hendes synsvinkel, som jeg ikke kan gengive offentligt; men naturligvis er penge en væsentlig faktor.

Skrevet

Åh den Vivian, jeg har både fået det bedste og værste oplevelser sammen med hende. Hun kan være den bedste elskerinde, og ja hun er savnet i FL

Skrevet
  • Author

Ja det et da en skam hun ikke et i fl mere..

Ejer ham der Sahra engelburg-fl.de eller hvordan...

Skrevet

Hende Sahra  lejer Engelsburglejlighederne ud.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.