Hop til indhold
Bandit600

Vivian

Recommended Posts

Vivian var kæreste med Sahra der styrer Engelsburg. Så vidt jeg ved er det forhold slut.

Hun har været i Lübeck, Schleswig, Husum og Leck  siden.

Hun kan jo være på ferie.

 

Redigeret af Gungner
Fejlagtig tegnsætning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke i Flb mere. Mener jeg har hendes telefonnummer med kan vist heller ikke finde det. Vender tilbage hvis jeg finder det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læg nu ikke nummeret ud på nettet. Hun har givet det til nogle af os som hun stoler på.

Ville hun have det offentliggjort havde hun nok annonceret med det.

Send evt. en PB.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun plejer at annoncere på sexnord.net, men jeg kan ikke finde hende lige nu i hele Schlesvig-Holstein. Hun dukker nok op igen på et tidspunkt, bare hold øje med de byer, Gungner nævnte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læg nu ikke nummeret ud på nettet. Hun har givet det til nogle af os som hun stoler på.

Ville hun have det offentliggjort havde hun nok annonceret med det.

Send evt. en PB.

Hvis jeg ikke må lægge det på nettet hvorfor i alverden skulle jeg så give det til dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg ikke må lægge det på nettet hvorfor i alverden skulle jeg så give det til dig?

Hvis jeg ikke må lægge det på nettet hvorfor i alverden skulle jeg så give det til dig?

FRank jeg har nummeret det vor ikke mig der spurgte. Det var Bandi600.

Gå ud på hans profil og klik på besked, så kan du sende en personlig besked til ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som man kan se på SEXNORD, arbejder hun i denne uge i Harzen. Skilsmissen med Sahra skal have været ret så voldsom. De er nærmest dødsfjender nu. - Jeg besøgte hende for cirka 2 måneder siden i Schwerin, da jeg var på vej hjem fra Berlin. Hun så hærget ud. Jeg fik alle detaljer vedrørende bruddet fra hendes synsvinkel, som jeg ikke kan gengive offentligt; men naturligvis er penge en væsentlig faktor.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...