Bandit600 0 Skrevet 13. August, 2015 Hej Er der nogen der ved om Vivian fra engelsburg-fl.de er stopper. .Fik hendes mobil nr og har os brugt det før hen.. men nu kan jeg ikke finde det mere.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 13. August, 2015 (edited) Vivian var kæreste med Sahra der styrer Engelsburg. Så vidt jeg ved er det forhold slut.Hun har været i Lübeck, Schleswig, Husum og Leck siden.Hun kan jo være på ferie. Redigeret 13. August, 2015 af Gungner Fejlagtig tegnsætning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 14. August, 2015 Hun er ikke i Flb mere. Mener jeg har hendes telefonnummer med kan vist heller ikke finde det. Vender tilbage hvis jeg finder det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 14. August, 2015 Læg nu ikke nummeret ud på nettet. Hun har givet det til nogle af os som hun stoler på.Ville hun have det offentliggjort havde hun nok annonceret med det.Send evt. en PB. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 441 Skrevet 15. August, 2015 Hun plejer at annoncere på sexnord.net, men jeg kan ikke finde hende lige nu i hele Schlesvig-Holstein. Hun dukker nok op igen på et tidspunkt, bare hold øje med de byer, Gungner nævnte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 16. August, 2015 Læg nu ikke nummeret ud på nettet. Hun har givet det til nogle af os som hun stoler på.Ville hun have det offentliggjort havde hun nok annonceret med det.Send evt. en PB.Hvis jeg ikke må lægge det på nettet hvorfor i alverden skulle jeg så give det til dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbertus 86 Skrevet 16. August, 2015 Prøv lige at læs hvad han skriver én gang til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 16. August, 2015 Hvis jeg ikke må lægge det på nettet hvorfor i alverden skulle jeg så give det til dig?Hvis jeg ikke må lægge det på nettet hvorfor i alverden skulle jeg så give det til dig?FRank jeg har nummeret det vor ikke mig der spurgte. Det var Bandi600.Gå ud på hans profil og klik på besked, så kan du sende en personlig besked til ham. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankJ 183 Skrevet 16. August, 2015 Sorry, det havde jeg ikke set. Men kan du ikke give ham det, for det er endnu ikke lykkedes mig at finde det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taurus 57 Skrevet 20. August, 2015 Som man kan se på SEXNORD, arbejder hun i denne uge i Harzen. Skilsmissen med Sahra skal have været ret så voldsom. De er nærmest dødsfjender nu. - Jeg besøgte hende for cirka 2 måneder siden i Schwerin, da jeg var på vej hjem fra Berlin. Hun så hærget ud. Jeg fik alle detaljer vedrørende bruddet fra hendes synsvinkel, som jeg ikke kan gengive offentligt; men naturligvis er penge en væsentlig faktor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 20. August, 2015 Åh den Vivian, jeg har både fået det bedste og værste oplevelser sammen med hende. Hun kan være den bedste elskerinde, og ja hun er savnet i FL 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bandit600 0 Skrevet 21. August, 2015 Ja det et da en skam hun ikke et i fl mere..Ejer ham der Sahra engelburg-fl.de eller hvordan... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 21. August, 2015 Hende Sahra lejer Engelsburglejlighederne ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg