Hop til indhold
FrankJ

Blokering

Recommended Posts

Ville det ikke være nemmere at blokere alle? Så der ingen der svare igen? 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det ikke muligt at blokere enkeltmedlemm

Jo. Det gør du under indstillinger - Ignorerede brugere.

 

Tak for det :)

Ja. det må ha' været noget af en udfordring selv at finde ud af det.:-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Ja. det må ha' været noget af en udfordring selv at finde ud af det.:-o

man behøver ikke gøre nar, hvis man selv er "klog"

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

man behøver ikke gøre nar, hvis man selv er "klog"

Forstår ikke hvad du mener. Det må da ha' været en udfordring, når han ikke selv kunne finde ud af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår ikke hvad du mener. Det må da ha' været en udfordring, når han ikke selv kunne finde ud af.

Det er åbenbart en uoverskridelig udfordring for dig at holde dine platte bemærkninger for dig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan I to ikke bare blokere hinanden, så vi andre slipper for at høre på jeres mundhuggeri?

Nu ved jeg ikke præcis hvem I to gælder, om du mener mig og FrankJ eller du mener mig og Info9.

Men det er da et elendigt råd og lidt af en falliterklæring, du kommer med.

Jeg ser da ingen grund til at blokere nogen og afskære mig fra at læse de fornuftige indlæg, som begge ovennævnte handles skriver bare fordi der har været en mindre kontrovers mellem os.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne Ledvogter ikke gå ind og sætte en blokering op mellem sådan 2 kamphaner ?

Venligst

Spunsen/Bundstokken 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kunne Ledvogter ikke gå ind og sætte en blokering op mellem sådan 2 kamphaner ?

Venligst

Spunsen/Bundstokken 

Kunne du ikke forklare baggrunden for dit underlige forslag nærmere, det hænger jo ikke sammen med det jeg har skrevet, men du ved måske noget, jeg ikke gør, så derfor har jeg svært ved at forstå baggrunden for dit forslag.

Eller også har du en skjult dagsorden, Hvad jeg tror i den forbindelse, holder jeg for mig selv, da jeg naturligvis ikke kan bevise noget.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For lige at slå fast, jeg føler ikke, jeg har noget problem med nogle af deltagerne i denne tråd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

For lige at slå fast, jeg føler ikke, jeg har noget problem med nogle af deltagerne i denne tråd!

Det har du heller ingen grund til. Det er kun en enkelt, der har sin egen barnlige morskab med at irritere så mange som muligt. Og det er jo ret sødt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det har du heller ingen grund til. Det er kun en enkelt, der har sin egen barnlige morskab med at irritere så mange som muligt. Og det er jo ret sødt.

Jamen det er da herligt at EG har medlemmer, der ligesom dig kan gennemskue hele processen og og fortælle den evige sandhed, hvad mere kan vi ønske os???  Så behøver vi ikke tænke selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...