DETH 5545 Skrevet 13. August, 2015 Ser ud til jeg hænger fast i Ålborg weekenden over, nogen der kender til hende her https://annoncelight.dk/showad/182110 ? Andre gode forslag i eller omkring Ålborg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. August, 2015 Skrev med hende for et par uger siden, men hun var så sur at jeg droppede at lave en aftale med hende pga. alle de forbelhold hun havde.Muligt hun bare havde en dårlig dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 14. August, 2015 Sure kællinger er der ingen der gider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kajakmand 28 Skrevet 14. August, 2015 Hej DETH.Jeg kan helt give dig ret - dem har man måske i forvejen og derfor interessen for dette forum. Når det er sagt, så kan du jo selv prøve at kontakte hende for selv at danne dig en forestilling om hende. Ellers vil jeg varmt anbefale dig fortsat at kigge på annoncelight - det er tilsyneladende et godt sted, men hold dig fra Aalborgs Nikita. Jeg besøgte hende igår og har lige lavet en meget kortfattet anmeldelse. Jeg synes ikke, at jeg fik value for money.Hilsen og god weekend. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg