losser 99 Skrevet 13. August, 2015 Hej.skal til viborg på søndag og vil planlægge et besøg hos en glædespige.ville høre om der er nogen med viden om hvad man skal holde sig fra og hvem man har god chance for at få en god oplevelse. Hilsen Losser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 13. August, 2015 Hvis du vil have en oplevelse, skal du besøge Malene Vang:https://annoncelight.dk/showad/172845Måske er hun også på på søndag - prøv at sende en venlig anmodning om I kan lave en aftale.Men hvad søger du? danske, østeuropæiske, studiner, modne, slanke, buttede, mørke, tvekønnede eller thaipiger? Vi har vist det hele og mig bekendt ikke nogen du bør holde dig fra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
losser 99 Skrevet 14. August, 2015 Havde godtnok kigget på hendes annonce. Men kunne kun se hun var på fredag. Ellers er jeg pt. Til slanke piger.. mest danske.. gider ik thai massage da det er svært at komme af med duften af olie.men er som sagt også frisk på at prøve nye ting.har kigget forskellige annoncer men der er mange fake billeder der i.har ik været på netop de kanter før, så derfor jeg lige ville høre om der var "fælder" hernede man kunne falde i... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg