Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. Jeg har længe været med på en kigger herinde, og har først for nyligt oprettet en profil.

Jeg er ikke den store ekspert i denne verden, har prøvet et par gange, uden jeg syntes det har været andet end spilde penge, har dog det sidste stykke tid haft thaipiger på hjernen og efter en del læste anmeldelser herinde, fandt jeg ud af at det skulle være Navia i Roskilde.

Fik lavet en aftale med hende her i eftermiddag, og drager mod Roskilde med en del nervøsitet i maven, finder adressen og der er fine parkeringsforhold, Lidt hurtigt hen til døren og så bare håbe på der hurtigt bliver åbnet, der gik ikke længe før der stod en flot, sød og meget smilede dame foran mig.

Kunne godt gætte det var hende, min puls steg lige en smule mere... nu var det alvor. Hun låste døren og førte mig ind i rummet. Vi fandt hurtigt ud af hvad de næste 45 minutter skulle gå med. B2B, og så selvfølgelig efterfulgt af noget frækt - hele pakken. Jeg fik også fortalt hende at jeg var lidt nervøs, og jeg ikke var så erfaren inde i denne verden. Hun stak mig det sødeste smil, kiggede mig i øjnene og lage hånden på min skulder og sagde at jeg bare skulle slappe helt af. Hun udstråler en fantastisk glæde og ro, der bare smitter af. Fantastisk kvinde...

Det blev ikke dårligere da hun smed tøjet, hun er så lækker... Dejlige bryster, med nogle meget indbydende brystvorter, flot figur dejlig blød og velduftende hud, lige tilpas for mig vægtmæssigt, kunne efterhånden ikke vente med at komme i gang.

Hun startede med at få mig ned på maven, hvor hun smurte mig ind i olie og begyndte så at massere, ikke for hårde, ikke for blødt men lige tilpas. Jeg kunne følge hende i spejlet, dejligt og se på, og hun var hele tiden opmærksom på om det var dejligt eller hun skulle gøre det mere eller mindre hårdt... Skønt. Da det havde stået på et stykke tid, kunne jeg i spejlet se at hun nu smurte sig selv, og sine dejlige bryster ind i olie og så begyndte hun body to body.. jeg kunne mærke at der begyndte at rende blod i lillemanden. Det var dejligt, flere gange lå hun helt oppe i nakken med sit hoved og med hendes mund tæt på mit øre så jeg kunne høre og mærke hendes dejlige åndedrag, hun viskede frækt om det var dejligt, og komplimenterede mig med jeg var en dejlig mand.... Det virker på mig. Så begyndte hun at have focus på min numse, langsomt trak hun brysterne henover, så brystvorterne langsomt gled frem og tilbage i min revne skønt...

Hun begyndte så at give mig tantra, også helt nyt for mig, dejlig pirrende og afslappende. jeg lå stadig på ryggen og så satte hun sig på knæ mellem mine ben og gav numsen en tur og strejfede mine nødder...det var skønt hun gjorde det igen, kørte ned gennem revnen i numsen og landede nede ved nødderne igen, kunne ikke lade være med at løfte mig lidt så hun bedre kunne massere nødder og måske lillemand der var vokset godt...det gjorde hun, men hun havde åbenbart luret jeg også var ret glad for at hun nussede mit bagerste hul, det hele blev mere og mere intenst og jeg var i den 7. himmel, hun havde fat i lillemanden med den ene hånd og gav seriøs dejlig prostata massage med den anden, jeg var næsten op på knæ da jeg "kom til mig selv" og så ind i spejlet...der lå jeg og så mig selv nærmest blive malket med en finger i røven og hun lignede en der nød det...

Jeg var helt klar til at vende mig om nu, og fik det dejligste håndjob med fuld øjenkontakt og en sød og smilende Navia.. Skønt syn, hun brugte også brystern, hendes vorter dansede på mit lille men meget røde hoved. Så lage hun sig på mig og min meget stive lillemand kørte omkring hendes skønne hul, vi gnubbede et stykke tid og til sidst satte hun sig igen ned krængede gummi på og begyndte at sutte... igen fandt hendes ene finger ned til mit bagerste hul... der blev masseret godt...

Nu måtte jeg ha hende..... var lige ved at eksplodere, hun lage sig på ryggen og mig ovenpå.. jeg bankede igennem det bedste jeg har lært og kom inden længe i en fantastisk orgasme. Hun holdte mig ned til sig, nærmest krammede mig, mens min lillemand fik, som jeg også har læst fra en anden anmelder, nærmest fik malket det sidste ud at hendes fantastiske muskler i underlivet.

Det hele sluttede med et bad, og en dejlig snak. Hun var gennem hele forløbet, 110 % tilstede for mig, hun mærkede hurtigt hvad jeg kunne lide og kørte den vej. Hun komplimenterede mig mange gange under forløbet...dejligt.  Hendes telefon brummede et par gange under hele akten, men hun ænsede den ikke. Hun er utrolig sød og smilende, hun er fræk når hun skal være det. Det bliver vist ikke meget bedre. Jeg er allerede i gang med at spare op... Hun skal besøges igen og igen og igen.. Jeg er ny stamkunde

Da jeg kom ud af døren, kiggede jeg på mit ud.. Det var en time siden jeg gik ind. Intet kan ødelægge min dag i dag :-)

 

Det var min første anmeldelse, undskylder for stave og grammatikfejl, håber i forstår hvad jeg skriver

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...