Hop til indhold
s.f.s

Berlin king george

Recommended Posts

http://www.bordell-grunewaldstrasse23.de/startseite.html

Lige en lille beretning fra stedet

Kammerat og jeg havde lige et par timer fri mandag aften. havde kigget lidt på stedet bl.a. her på siden, og havde ikke de store forventninger, men stedet lå bekvemt et par u-hahn stop fra hvor vi boede.

Ankom kl. ca. 9, og betalte for en time 49 euro inkl piger, max 20- 25 min med hver fik vi oplyst.

Jeg havde den forestilling at stedet var nedslidt og gammelt, men noget mørkt som der var, synes jeg ikke det så sådant ud. Derimod værelse var lidt en oplevelse. Ved ikke om alle værelse er sådan, men det her så nyt ud. Det var en kæmpeseng med en slags nappa/læder med tæpper ovenpå. Der  var brusekabine, og en rimelig stor spabad der var bygget ind i en niche med den flotteste trappe i fliser.

pigerne kom straks og tilbød drikkevarer,og tilbød sig selv - mit valg faldt på en, troede jeg, ca 30 årig lyshåret pige der dansede omkring på et podie med sådan en stang som de slynger sig om - hun kom da hun var færdig og spurget om jeg ville med - hun var østriger,  det viste sig at hun var  39!! men sådan så hun ikke ud. Jeg betalte 20 euro ekstra for Blasen natur, ellers var hendes ydelser inkl. i entre. Jeg legede med hende i 40 min :-) alm sex er med i entre, men eksrta koster 10-20 euro som man aftaler på værelse.

Kammerat nåede 3 besøg på den1 ½ time vi var der - medens vi var der var  vi alene mænd og 6 piger

Det skal siges at drikkevarer og øl er gratis når man har betalt entre. Da vi gik, kom der en del flere mænd. Alderen på piger er mellem de ca.  20 og  så de 39 som helt sikkert varden ældste

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...