Hop til indhold

Massage huset i Slotsgade 18, st th. Randers

Featured Replies

Skrevet

Har været derinde en 3 gange og sidste gang for et par dage siden.

Jeg syntes at massagen er ok dejlig. En enkelt gang har hun trådt på min ryg, hvilket var dejligt.

Hun har altid afsluttet mig med et ok HJ, hvor jeg samtidig har kunnet lege med hendes små dejlige bryster. Flotte vorter på brysterne. Hun er en flot, smilende og fræk ung pige på omkring de 30

Redigeret af clockwork

Skrevet

Undskyld.  Randers

Skrevet

ok, havde indtryk af der ikke ydes ekstra, men hvordan er lokalerne. det virker som om der ikke er meget plads, er det korrekt

Skrevet

det ville hjælpe med et link eller et by navn

Står det ikke i overskriften?

Skrevet

Jeg har kun været i det første rum. Der bliver trukket et forhæng for.  Ved ikke med det andet. 

Har godt kunne læse i en anden tråd at der er forskellige oplevelser af stedet. Jeg har aldrig spurgt om ekstra.  Hun har pirret mig,  hver gang,  imens jeg har ligget på maven.  Når jeg har vendt mig om har hun altid klemt den og smilt frækt

Skrevet

Ser nydeligt ud hvis det er dette sted vi taler om :   http://www.massagehuset-randers.dk/

lige præcis den

Skrevet

Hej hvad har du givet for herlighederne..

Skrevet

De 3 besøg jeg har været hos hende er som alle andre i Randers 600 kr incl afslutning pr. gang. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.