Hop til indhold

HÅRD GB MED LILLE BLOND PIGE 19 ÅR

Featured Replies

Skrevet

mulighed for uden mod et ekstra tillæg på 500 

Skrevet

Du må meget gerne lave lignende arrangement i det jyske. Så er jeg i hvert fald sikker deltager. Virkelig fristende ung pige.

Skrevet

Kom til Jylland så deltager jeg gerne, du er for lækker gennem knepper dig gerne, prisen er helt ok.

Skrevet

Jeps, kom til jylland så er jeg frisk,  helst i trekantområdet. 

Skrevet

Jae, kom friskt - vi har vist lige stedet, til sådan en udfoldelse .....

Skrevet

Kan man forestille sig at der er nogen stoffer med i billedet? Tjen mange penge i en fart uden gummi???

Skrevet

Hvis du læser anmeldelserne er de kun positive. Måske elsker de bare sex og sex uden gummi og med den ekstra risiko skal de have flere penge.  At beskylde dem for stoffer er uhøfligt. Det er ok at tænke sit, men man skal ikke skrive alt hvad man tænker.

Skrevet

Ja stodderen totalwild var ikke inde i billedet da de startede. Han har jo fuldstændig domineret siden

Skrevet

jaa storslem dine latterlige kommentar ang stoffer og om min person , og din måde at udtrykke dig på . indikere jo hvor stor en IQ du har , og det siger nok mere om dig end det gør om mig. men man kan jo ik forvente at du skulle kunne bidrage med noget mere orginalt. du er jo undskyldt da du ikk er forpligtede ud over dine evner.. 

ingen af de to tager nogen som helt former for stoffer. og jeg forstår ikk hvorfor du er herinde når du tydligvis ikk har råd til andet end og svine folk til og isør dem du ikk kender . 

Skrevet

Kan man forestille sig at der er nogen stoffer med i billedet? Tjen mange penge i en fart uden gummi???

Man kan vel forestille sig alt.

Men hvis du ikke har noget konkret at hænge din udtalelse op på, er der vel ingen grund til at bringe den til torvs, og på den måde sprede løse rygter?

Eller måske det ligefrem er det, du er ude på? 

Jeg synes, at det er supergroft at insinuere, det du gør.

Venligst
French
Skrevet

nå jeg kan jo ikke gøre for at jeg ikke er så intelligent som totalwild, men der er bare et eller andet der siger mig at det ikke er OK at få piger på 19 år til kneppe uden beskyttelse? Rent økonomisk er jeg god for en million............................euro :-)

Skrevet

Skulle vi ikke lade uvisheden og uvidenheden komme alle til gode og få lukket (låst) denne tråd inden vi kommer for langt ud?

Skrevet

Åndsvag citat funktion. Jeg opgiver

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet

Totalwild har fået mundkurv på i en måned, for at optræde med to profiler i den samme tråd. Så I får ikke noget svar fra ham i denne tråd.

Skrevet

Totalwild har fået mundkurv på i en måned, for at optræde med to profiler i den samme tråd. Så I får ikke noget svar fra ham i denne tråd.

hæ hæ. 

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.