Hop til indhold
Guest totalwild

HÅRD GB MED LILLE BLOND PIGE 19 ÅR

Recommended Posts

Guest Smoking

Kom til Jylland så deltager jeg gerne, du er for lækker gennem knepper dig gerne, prisen er helt ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Kan man forestille sig at der er nogen stoffer med i billedet? Tjen mange penge i en fart uden gummi???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis du læser anmeldelserne er de kun positive. Måske elsker de bare sex og sex uden gummi og med den ekstra risiko skal de have flere penge.  At beskylde dem for stoffer er uhøfligt. Det er ok at tænke sit, men man skal ikke skrive alt hvad man tænker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Ja stodderen totalwild var ikke inde i billedet da de startede. Han har jo fuldstændig domineret siden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

jaa storslem dine latterlige kommentar ang stoffer og om min person , og din måde at udtrykke dig på . indikere jo hvor stor en IQ du har , og det siger nok mere om dig end det gør om mig. men man kan jo ik forvente at du skulle kunne bidrage med noget mere orginalt. du er jo undskyldt da du ikk er forpligtede ud over dine evner.. 

ingen af de to tager nogen som helt former for stoffer. og jeg forstår ikk hvorfor du er herinde når du tydligvis ikk har råd til andet end og svine folk til og isør dem du ikk kender . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man forestille sig at der er nogen stoffer med i billedet? Tjen mange penge i en fart uden gummi???

Man kan vel forestille sig alt.

 
Men hvis du ikke har noget konkret at hænge din udtalelse op på, er der vel ingen grund til at bringe den til torvs, og på den måde sprede løse rygter?
 
Eller måske det ligefrem er det, du er ude på? 
 
Jeg synes, at det er supergroft at insinuere, det du gør.
 
Venligst
French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

nå jeg kan jo ikke gøre for at jeg ikke er så intelligent som totalwild, men der er bare et eller andet der siger mig at det ikke er OK at få piger på 19 år til kneppe uden beskyttelse? Rent økonomisk er jeg god for en million............................euro :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Totalwild har fået mundkurv på i en måned, for at optræde med to profiler i den samme tråd. Så I får ikke noget svar fra ham i denne tråd.

hæ hæ. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...