Hop til indhold
gylon81

blow på shemale

Recommended Posts

Sad og kiggede lidt rundt på nettet da jeg faldt over billeder af shemales, tænkte mange af dem har da nogle dejlige kroppe , pænt ansigt , gode bryster og en lækker røv. Da kom jeg til at tænke på hvordan det egentlig føles at have / sutte en pil.

Jeg er en mand på 34 år der elsker kvinder og en god kvindekrop er det bedste jeg ved , så er det unormalt at tænke sådan , eller er der andre der har tænkt på det, måske en da prøvet ??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sad og kiggede lidt rundt på nettet da jeg faldt over billeder af shemales, tænkte mange af dem har da nogle dejlige kroppe , pænt ansigt , gode bryster og en lækker røv. Da kom jeg til at tænke på hvordan det egentlig føles at have / sutte en pil.

Jeg er en mand på 34 år der elsker kvinder og en god kvindekrop er det bedste jeg ved , så er det unormalt at tænke sådan , eller er der andre der har tænkt på det, måske en da prøvet ??? 

ups pik mente jeg ikke pil 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sad og kiggede lidt rundt på nettet da jeg faldt over billeder af shemales, tænkte mange af dem har da nogle dejlige kroppe , pænt ansigt , gode bryster og en lækker røv. Da kom jeg til at tænke på hvordan det egentlig føles at have / sutte en pil.

Jeg er en mand på 34 år der elsker kvinder og en god kvindekrop er det bedste jeg ved , så er det unormalt at tænke sådan , eller er der andre der har tænkt på det, måske en da prøvet ??? 

At dømme efter antallet af indlæg i ladyboysektionen er vi nok en del, der har prøvet det, eller i det mindste tænkt tanken. Så helt unormalt er det vist ikke. Det er bare utroligt svært at svare på, hvordan det føles. Men hvis du tænder på tanken, så prøv det da. Og kan du ikke lide det, så lad være med at gøre det igen. Større er skaden såmænd ikke. :)

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah.

 

Det er faktisk så simpelt som Juipui skriver det.
Og for at slå det helt fast, du går ikke hen og bliver homoseksuel eller mister lysten til kvindekroppe af at prøve at sutte på en transseksuel/shemale.

Men det kan være svært at slippe tanken igen, når man først har prøvet det.

 

Hvis det tænder dig, så prøv det.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

man skal aldrig lade noget man måske tænder på være uforsøgt..... fortrydelse er den værste følelse at sidde tilbage med så helt enig med de andre -  hop ud i det :)  

og i betragtning af hvor mange af de 3 kanter jeg er med i der har en fyr i midten ... så er du afgjort i rigtig godt selskab :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig, hvis du har lyst, så prøv - glem alt om bøssofobi og følg din lyst.

Men du gør dig selv en tjeneste ved at føle grundigt efter inde i dig selv, hvad det er for en type, du har lyst til: er det en pige med pik eller en fyr i dameforklædning. Det vil være synd for både dig og "pigen" hvis du tænder helt af midt i festlighederne. Du skal også lige være opmærksom på, at billederne i annoncerne for shemales kan være meget mere misvisende end billederne af "almindelige" GP'er, så det vil være en god ide, at du kigger grundigt på anmeldelser, enten her eller www.shemalewiki.com. Ellers, skriv en efterlysning her og få nogen anbefalinger, hvis du beslutter dig for at det er en fantasi, du vil udleve.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M-til-M erotisk massage

Men du gør dig selv en tjeneste ved at føle grundigt efter inde i dig selv, hvad det er for en type, du har lyst til: er det en pige med pik eller en fyr i dameforklædning.

Eller bare en fyr... ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt hetero (ÆÆÆÆÆÆlseker kvinder) men har efterhånden været sammen med shemales en 6-8 gange, hvoraf langt de fleste har været over middel oplevelser. Jeg føler mig ikke unormal.

Som svar på dit spørgsmål kan jeg sige, at jeg personligt bestemt ikke bryder mig om at slikke pik? Jeg har således kun kortvarigt prøvet det to gange, og vil fremover fravælge dette. 

Som nævnt tidligere i denne tråd er det "bare" at springe ud i det!

Hellere fortryde det man har gjort end det man ikke har gjort :wink:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

i må gerne komme med nogle gode forslag til en "jomfru"  

Du kunne jo også finde et par, der er flere af dem, hvor man godt må "pille" ved manden også... To fluer med et smæk!

Del dette indlæg


Link til indlæg

i må gerne komme med nogle gode forslag til en "jomfru"  

Nu kan jeg jo se, at du andetsteds har efterlyst en shemale i det sydlige Jylland, dog endnu uden svar. Skulle du nu alligevel komme forbi hovedstaden, tror jeg at Kimori kunne være et godt bud på en begyndershemale. Sød og kærlig, smuk og feminin, og ikke alt for veludrustet. Så kan du altid med tiden arbejde dig op til størrelse Ellen. :)

Kimori: http://www.shemalewiki.com/default.asp?type=page&id=987&itemid=6465 https://www.eroguide.dk/forum/topic/37568-unik-oplevelse-med-smuk-ladyboy/

Ellen: http://www.shemalewiki.com/default.asp?type=page&id=987&itemid=1312

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har været ved et par stykker og det er grænseoverskridende men deri ligger også spændingen ved at prøve noget nyt. Jeg er ikke til mænd og ser Shemales som kvinder, hvis du forstår. Da jeg sad og snakkede med Paloma bagefter sagde hun at hun har en kvindekæreste i Spanien hvor hun er fra så hun ser også sig selv som hetero. Måske andre har en anden mening, men har du fantasien så spring ud i det. Nogle tænder jo også på kvinder med strap-ons. Tjek shemalewiki, men bare husk at fordi nogle ikke synes om en bestemt shemale kan det være du gør. Bare pas på hende der fra Aarhus der annoncerer for tiden. Hvis du læser herinde er der et par stykker der er blevet taget i røven af hende, på den dårlige måde. Her er min anmeldelse af en shemale.     http://www.shemalewiki.com/default.asp?type=page&id=998&itemid=6297&en-GB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt hetero (ÆÆÆÆÆÆlseker kvinder) men har efterhånden været sammen med shemales en 6-8 gange,

 

Du har en sær definition af "helt hetero." Men i praksis er det også de færreste mennesker der er "helt hetero" (som i min logik betyder, at man kun kan tænde seksuelt på personer af det modsatte køn, der også er født sådan og fører sig sådan frem).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløj Bebop

Jeg beklager hvis du synes, at min - i dette tilfælde, hurtigt nedskrevne, og åbenbart ikke fyldestgørende i dine øjne - definition er sær!

Det jeg forsøgte at skrive/forklare OP var, at jeg ikke er homoseksuel og ikke betragter mig som biseksuel, idet jeg - under "normale" omstændigheder - ikke tænder på andre fyre, men at jeg til TRODS for dette adskillige gange har været sammen med shemales og nydty det.

Håber at ovenstående kan løfte sløret for min særligheder, så tråden kan komme tilbage på sporet.

God dag 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også det kan virke pirrende at tænke på, men tror ikke det rigtig kan falde på plads oppe i mit hoved. Hvis jeg tænker på, at det er en mand med bryster så går jeg kold. Hvis jeg omvendt kan tænke på, at det er en kvinde med en pik, så jow.. det kunne være spændende.

Jeg synes det er en svær en.. er ikke sikker på hvad hjernen beslutter sig for :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Håber at ovenstående kan løfte sløret for min særligheder, så tråden kan komme tilbage på sporet.

Jeg mener nu den er forblevet på sporet. Spørgsmålet gik på om noget var "normalt."  Min kommentar var, at det ikke er så "almindeligt" at være "helt hetero" :-)

Jeg vil gerne udbygge: Jeg har aldrig selv overvejet særligt seriøst at sutte pik - uanset hvem den sidder fast på - men tanken har da været vendt. Måske kunne det være interessant at deles om det sammen med en lækker kvinde ... En pik i røven - arh, så skal jeg vist lige udforske butt plugs sammen med en (eller flere) kvinde(r) først.

Jeg var engang sammen med en post-op transseksuel uden at vide det. Da jeg fik det at vide bagefter følte jeg mig bare dum over at jeg ikke selv havde regnet det ud :-) Jeg har tit leget med tanken om at få et blow af en person, født som mand (det har jeg jo så prøvet med den opererede mand->kvinde), og i den tanke har det ikke været så afgørende hvordan personen så ud (feminin/maskulin).

Det er helt "normalt" at være nysgerrig. Men en hel del kan have det svært med, at deres fantasier fører dem steder hen, der ikke passer ind i "normen." 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sad og kiggede lidt rundt på nettet da jeg faldt over billeder af shemales, tænkte mange af dem har da nogle dejlige kroppe , pænt ansigt , gode bryster og en lækker røv. Da kom jeg til at tænke på hvordan det egentlig føles at have / sutte en pil.

Jeg er en mand på 34 år der elsker kvinder og en god kvindekrop er det bedste jeg ved , så er det unormalt at tænke sådan , eller er der andre der har tænkt på det, måske en da prøvet ??? 

Sad og kiggede lidt rundt på nettet da jeg faldt over billeder af shemales, tænkte mange af dem har da nogle dejlige kroppe , pænt ansigt , gode bryster og en lækker røv. Da kom jeg til at tænke på hvordan det egentlig føles at have / sutte en pil.

Jeg er en mand på 34 år der elsker kvinder og en god kvindekrop er det bedste jeg ved , så er det unormalt at tænke sådan , eller er der andre der har tænkt på det, måske en da prøvet ??? 

Du er absolut helt normal, tror mange hetero fyre har samme fantasi inklusiv mig :-)  Jeg er nomalt kun til piger, men har faktisk haft forhold med 3 shemale/ladyboy og det tændte mig ret meget, ud af til lignede de kvinder med silikone bryster, ultra feminine og så en fræk pik mellem benene, så prøv det hvis du har en fantasi omkring det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener nu den er forblevet på sporet. Spørgsmålet gik på om noget var "normalt."  Min kommentar var, at det ikke er så "almindeligt" at være "helt hetero" :-)

Jeg vil gerne udbygge: Jeg har aldrig selv overvejet særligt seriøst at sutte pik - uanset hvem den sidder fast på - men tanken har da været vendt. Måske kunne det være interessant at deles om det sammen med en lækker kvinde ... En pik i røven - arh, så skal jeg vist lige udforske butt plugs sammen med en (eller flere) kvinde(r) først.

Det er helt "normalt" at være nysgerrig. Men en hel del kan have det svært med, at deres fantasier fører dem steder hen, der ikke passer ind i "normen." 

 

Enig...! Jeg har heller aldrig 'fantaseret' om at sutte pik, men nysgerrigheden og tanken om at være sammen med en lækker shemale, gjorde at jeg efter mange og lange overvejelser tog 'springet' og prøvede det. Heldigvis primært positive oplevelser. På et tidspunkt var der én der var meget pågående med at være den modtagende, og igen tænkte jeg.... What the hell, og sprang ud i det, og fandt ud af at det overhovedet ikke er noget for mig, men nu dén erfaring rigere :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...