Hop til indhold
Guest totalwild

HÅRDT GANGBANG LOUISE 19 BLOND FREDAG

Recommended Posts

Guest totalwild

prisen er den samme som den hele tiden har været for 2 timer.. så kan ikk se hvad det er du mener. 

men der er jo self altid folk som dig der tror alting er gratis eller at i selv kan bestemme prisen. og ved ikk hvor dit nejtak kommer fra der er jo ikk nogen der har bedt dig deltage ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Kære Louise - skynd dig til København :-)))) du er for lækker ! jeg vil gerne hjælpe med at finde et sted hvis det er

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

kom nu bare til fyn og knep hende 

Tja ....Måske det er da en overvejelse værd :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvornår kommer der GB med begge piger igen?

Og kunne det ikke være en ide at lave et gangbang der blev filmet som alle fik en kopi af? Eventuelt med masker... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

Hvornår kommer der GB med begge piger igen?

Og kunne det ikke være en ide at lave et gangbang der blev filmet som alle fik en kopi af? Eventuelt med masker... :) 

ja det lyder frækt med at video filme det .. men det kommer ikk til og ske hverken med masker eller ude , pga af pigernes sikkerhed som er det jeg vægter allermest. og self os fordi jeg sætter en ære i og beskytte div gæster vi får og er derfor så diskret som muligt. og vi har alle vores små kendetegn selvom vi har masker på . 

men kan udemærket godt se det frække i ideen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I må selvfølgelig gøre som I vil, men om det foregår i Sønderborg eller Kerteminde kan for de fleste jyder gå ud på et. Distancen er i store træk den samme, med mindre man bor tæt på grænsen. Der er en grund til at mange gangbangs bliver holdt i vejle området, ganske enkelt fordi de fleste jyder og fynboer kan deltage uden at skulle tilbagelægge +200 km hver vej.

Men som sagt, det er selvfølgelig op til Jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg stemmer for et GB med de 2 frække piger på Sjælland :D

I kan godt begynde st glæde jeg drenge, da jeg har hørt på vandrørene, at et arrangement med denne umættelige, dejlige 'smileygirl' er på vej til Amager

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hva, hvis de andre kan samle nogle til både syd Jylland og på Sjælland, kan vi så ikke samle nogle i Nordjylland som er friske? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

skulle hilse fra pigerne de er fuldstændig vilde med den opmærksomhed i giver dem. og det tænder dem ekstra. jaa vi arbejder på at få noget op i det københavnske , men der er flere ting der lige skal falde på plads . da begge piger har meget travlt med deres studier og jeg med mit job, da det jo desværre ikk er ferie mere.

og derfor vil det os blive en weekend at gb vil finde sted når det sker. og hvor der self os vil være mulighed for alene aftaler efter gb. det vi aller helst vil er private steder gerne lidt ude for byen og hvor der er gode parkerings mulighedder og vi kan være der en 1-2 dage self mod betaling . så kender i nogen gode steder på sjælland så sig endelig til. og os gerne hvis der er nogen der har et rigtig godt sted i vejle området. skriv på vores mail [email protected] 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...