Hop til indhold

HÅRDT GANGBANG LOUISE 19 BLOND FREDAG

Featured Replies

Skrevet

TJEK ANNONCEN https://annoncelight.dk/showad/189986

Redigeret af Administrator
Billeder fjernet.

Skrevet

Det virker godtnok til at der er gået grådighed i den for de tøser. Jeg takker nej.

Skrevet

prisen er den samme som den hele tiden har været for 2 timer.. så kan ikk se hvad det er du mener. 

men der er jo self altid folk som dig der tror alting er gratis eller at i selv kan bestemme prisen. og ved ikk hvor dit nejtak kommer fra der er jo ikk nogen der har bedt dig deltage ;-)

Skrevet

Kære Louise - skynd dig til København :-)))) du er for lækker ! jeg vil gerne hjælpe med at finde et sted hvis det er

Skrevet

kom nu bare til fyn og knep hende 

Skrevet

kom nu bare til fyn og knep hende 

Tja ....Måske det er da en overvejelse værd :-)

Skrevet

Hvornår kommer der GB med begge piger igen?

Og kunne det ikke være en ide at lave et gangbang der blev filmet som alle fik en kopi af? Eventuelt med masker... :) 

Skrevet

Eller i Viborg/Skive området,  det er lidt tyndt med disse super arrangementer heroppe. ;-)

Redigeret af Skivefyr

Skrevet

Jeg har stedet i Sønderborg og er meget gerne vært ved et gangbang setup!

Skrevet

Jeg har stedet i Sønderborg og er meget gerne vært ved et gangbang setup!

du må godt lige smide en mail .. [email protected]

Skrevet

Hvornår kommer der GB med begge piger igen?

Og kunne det ikke være en ide at lave et gangbang der blev filmet som alle fik en kopi af? Eventuelt med masker... :) 

ja det lyder frækt med at video filme det .. men det kommer ikk til og ske hverken med masker eller ude , pga af pigernes sikkerhed som er det jeg vægter allermest. og self os fordi jeg sætter en ære i og beskytte div gæster vi får og er derfor så diskret som muligt. og vi har alle vores små kendetegn selvom vi har masker på . 

men kan udemærket godt se det frække i ideen ;-)

Skrevet

I må selvfølgelig gøre som I vil, men om det foregår i Sønderborg eller Kerteminde kan for de fleste jyder gå ud på et. Distancen er i store træk den samme, med mindre man bor tæt på grænsen. Der er en grund til at mange gangbangs bliver holdt i vejle området, ganske enkelt fordi de fleste jyder og fynboer kan deltage uden at skulle tilbagelægge +200 km hver vej.

Men som sagt, det er selvfølgelig op til Jer.

Skrevet

Stemmer også helt klart for trekantsområdet, det vil kunne nåes for de fleste af os jyder...

Skrevet

Nille - Hørt! :-P .....vi to kan da finde en lokation hvis de er friske, kan vi ikke?! ;-)

jeg har en ide.....ihvertfald. :-)

Skrevet

Jeg stemmer for et GB med de 2 frække piger på Sjælland :D

I kan godt begynde st glæde jeg drenge, da jeg har hørt på vandrørene, at et arrangement med denne umættelige, dejlige 'smileygirl' er på vej til Amager

Venligst

French

Skrevet

Sådan! - Count me allerede! Bare det ikke er før den 25. august. :-)

Skrevet

Hva, hvis de andre kan samle nogle til både syd Jylland og på Sjælland, kan vi så ikke samle nogle i Nordjylland som er friske? :-) 

Skrevet

skulle hilse fra pigerne de er fuldstændig vilde med den opmærksomhed i giver dem. og det tænder dem ekstra. jaa vi arbejder på at få noget op i det københavnske , men der er flere ting der lige skal falde på plads . da begge piger har meget travlt med deres studier og jeg med mit job, da det jo desværre ikk er ferie mere.

og derfor vil det os blive en weekend at gb vil finde sted når det sker. og hvor der self os vil være mulighed for alene aftaler efter gb. det vi aller helst vil er private steder gerne lidt ude for byen og hvor der er gode parkerings mulighedder og vi kan være der en 1-2 dage self mod betaling . så kender i nogen gode steder på sjælland så sig endelig til. og os gerne hvis der er nogen der har et rigtig godt sted i vejle området. skriv på vores mail [email protected] 

• 4 weeks later...
Skrevet

Er det muligt at få at vide hvor på Fyn det afholdes. Bare sådan ca.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.