Selected9000 150 Skrevet 12. August, 2015 Hey boys, nogen der ved om denne "Stella 22" er den originale som huserede for et par mdr. siden, eller er pigen skiftet ud?http://side6.dk/resultatside/?q=stella22 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chatname 123 Skrevet 13. August, 2015 Nej. Det er en pige med mange tatoveringer og en forkert attitude. Gik igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chatname 123 Skrevet 13. August, 2015 (edited) Hmmmmmm!Jeg kunne godt lide Stella, og vil gerne besøge hende igen.Da jeg så pigens tatoveringer der fyldte en hel arm, så jeg ikke så meget mere men undskyldte pænt.Jeg kunne/skulle måske have studeret hendes ansigt indgående. Ved nærmere eftertanke, så kan den rigtige Stella imellemtiden nemt have fået lagt en masse tatoveringer på armen.Pigen i boligen er blond og med træk som minder om Stella22.I teorien kunne det måske godt være Stella.Jeg er ikke længere absolut sikker i min sag - desværre. Man lever jo i håber om den "rigtige" stelle kommer tilbage Redigeret 13. August, 2015 af chatname Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 13. August, 2015 Jeg vil sige, at når du ikke er sikker på om det er hende, så er det ikke hende..! Hvis det er hende, så man sikker.. Er vi enig? Brødre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chatname 123 Skrevet 14. August, 2015 HeHe!Enig men man skal jo sikker i sin sag, når man skriver noget herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chatname 123 Skrevet 2. September, 2015 Den rigtige Stella er tilbage under nyt navn. Samme adresse og billeder! Jul kom tideligt i år 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KomIgen 49 Skrevet 2. September, 2015 Den rigtige Stella er tilbage under nyt navn. Samme adresse og billeder! Jul kom tideligt i år Ja det er da noget nær den bedste julegave man kunne ønske sig! Har du været forbi hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chatname 123 Skrevet 3. September, 2015 (edited) @KomlgenJa selvfølgelig har jeg været forbi, og set hende med mine egne øjne (og mere ) - jeg er bestemt ikke en bagmand, som ved besked inden! Jeg har derimod taget sagen i egne hænder og øjesyn, og undersøgt sagen længe og heeeelt i dybden Jeg må fastholde, at hendes bryster er verdensklasse. Målt på brysterne, så kan hun max. være helt i starten af 20'erne. PS! Jeg har bemærket, at hun altid kommer omkring den 1. i måneden - hvis min hukommelse tjener mig. Jeg formoder, at hun timer det med at folk får løn. Den lille bandit Redigeret 3. September, 2015 af chatname Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg