Hop til indhold
Selected9000

Stella Aalborg (?)

Recommended Posts

Hmmmmmm!

Jeg kunne godt lide Stella, og vil gerne besøge hende igen.

Da jeg så pigens tatoveringer der fyldte en hel arm, så jeg ikke så meget mere men undskyldte pænt.

Jeg kunne/skulle måske have studeret hendes ansigt indgående.

 

Ved nærmere eftertanke, så kan den rigtige Stella imellemtiden nemt have fået lagt en masse tatoveringer på armen.

Pigen i boligen er blond og med træk som minder om Stella22.I teorien kunne det måske godt være Stella.

Jeg er ikke længere absolut sikker i min sag - desværre. Man lever jo i håber om den "rigtige" stelle kommer tilbage :) 

Redigeret af chatname

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige, at når du ikke er sikker på om det er hende, så er det ikke hende..! Hvis det er hende, så man sikker.. Er vi enig? Brødre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den rigtige Stella er tilbage under nyt navn. Samme adresse og billeder!

 

Jul kom tideligt i år 

Ja det er da noget nær den bedste julegave man kunne ønske sig!

Har du været forbi hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Komlgen

Ja selvfølgelig har jeg været forbi, og set hende med mine egne øjne (og mere :))

 - jeg er bestemt ikke en bagmand, som ved besked inden! Jeg har derimod taget sagen i egne hænder og øjesyn, og undersøgt sagen længe og heeeelt i dybden ;)

Jeg må fastholde, at hendes bryster er verdensklasse. Målt på brysterne, så kan hun max. være helt i starten af 20'erne.

 

PS! Jeg har bemærket, at hun altid kommer omkring den 1. i måneden - hvis min hukommelse tjener mig. Jeg formoder, at hun timer det med at folk får løn. Den lille bandit:) 

Redigeret af chatname

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...