Hop til indhold

Stella Aalborg (?)

Featured Replies

Skrevet

Nej. Det er en pige med mange tatoveringer og en forkert attitude.  

Gik igen. 

Skrevet

Hmmmmmm!

Jeg kunne godt lide Stella, og vil gerne besøge hende igen.

Da jeg så pigens tatoveringer der fyldte en hel arm, så jeg ikke så meget mere men undskyldte pænt.

Jeg kunne/skulle måske have studeret hendes ansigt indgående.

Ved nærmere eftertanke, så kan den rigtige Stella imellemtiden nemt have fået lagt en masse tatoveringer på armen.

Pigen i boligen er blond og med træk som minder om Stella22.I teorien kunne det måske godt være Stella.

Jeg er ikke længere absolut sikker i min sag - desværre. Man lever jo i håber om den "rigtige" stelle kommer tilbage :) 

Redigeret af chatname

Skrevet

Jeg vil sige, at når du ikke er sikker på om det er hende, så er det ikke hende..! Hvis det er hende, så man sikker.. Er vi enig? Brødre?

Skrevet

HeHe!

Enig men man skal jo sikker i sin sag, når man skriver noget herinde :D

• 3 weeks later...
Skrevet

Den rigtige Stella er tilbage under nyt navn. Samme adresse og billeder!

Jul kom tideligt i år 

Skrevet

Den rigtige Stella er tilbage under nyt navn. Samme adresse og billeder!

Jul kom tideligt i år 

Ja det er da noget nær den bedste julegave man kunne ønske sig!

Har du været forbi hende?

Skrevet

@Komlgen

Ja selvfølgelig har jeg været forbi, og set hende med mine egne øjne (og mere :))

- jeg er bestemt ikke en bagmand, som ved besked inden! Jeg har derimod taget sagen i egne hænder og øjesyn, og undersøgt sagen længe og heeeelt i dybden ;)

Jeg må fastholde, at hendes bryster er verdensklasse. Målt på brysterne, så kan hun max. være helt i starten af 20'erne.

PS! Jeg har bemærket, at hun altid kommer omkring den 1. i måneden - hvis min hukommelse tjener mig. Jeg formoder, at hun timer det med at folk får løn. Den lille bandit:) 

Redigeret af chatname

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.