Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Søger Thai sted i København hvor der tilbydes spa.

Nogen der kender stedet?

PS.: det er ikke det årlige bad :-)

Angel Blue Massage i Arkonagade har et spabad, og tilbyder ifølge deres hjemmeside "full service wellness champagne and bubble bath". http://angelbluemassage.dk/image3001.jpg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dokkun i Glostrup har også en skøn wellnespakke med spa.

Jeg har prøvet den nogle gange nu - og stort set med et dejligt resultat hvergang.

Ligeledes har Zen i Tåstrup det også. Her har jeg også en positiv oplevelse.

Min erfaring er, at graden af positivitet afhænger meget af den der definerbare kemi der opstår mellem kunden og pigen.

Den ene gang på Dokkun, fik jeg en pige (jeg har glemt navnet) der både så godt ud og gjorde et teknisk godt arbejde - der manglede dog lige det... En anden gang var pigen (også glemt navn) ikke en jeg ellers vil have have kikket en ekstra gang på - men der var lige "det" der gjorde at det blev et nærmest perfekt oplevelse.

Jeg har ligeledes erfaret at kvalitet koster - men at det også betaler sig at gå efter højderne. Serviceniveauet får lige et godt nøk opad :)

 

Men kom gerne med flere bud på hvor de yder en god spapakke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv haft rigtig gode oplevelser på dokkun. Jeg synes dog ikke at lokaliteten er perfekt, hvis man er med S-tog. Men der er flinke og okay til massage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det består af en halv times sauna, med en pige der giver massage samt en halv times spabad med en pige og en times B2B. 

Rækkefølgen af spa og B2B bestemmer du selv. Det er dog en fordel at give besked om rækkefølgen ved tidbestilling, for at undgå der er andre der har booket.

I spa'en serveres et glad rødvin og frugt - ganske hyggeligt ;)

Spa'en står i samme rum som saunaen.

Jeg har forsøgt mig med begge varianter - og må konstatere at det kræver yderligere undersøgelser før jeg finder ud af hvilken rækkefølge der er bedst ;)

Overvejer også at prøve at bestille med spa både før og efter massagen :D

Det eneste jeg egentlig savner, er en stor brusekabine, a la 505. Der kunne der udspille sig meget hygge både før og efter ;)

Spa'en er en klassisk to-personers, hvor det godt kan være lidt ukomfortabelt at udfolde sig :D

Som skrevet tidligere, så har jeg haft flere gode oplevelser der - men oplevelsen afhænger meget af kemi med pigen. 

Serviceniveauet aftaler jeg altid direkte med pigen - jeg bestiller dog altid en "pige der yder fuld service" - og er aldrig blevet skuffet i den henseende ;)

 

Venligst NT

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...