Hop til indhold

Hundige strand

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som har erfaring eller kender til sex i klitterne derude? .. om der skulle være betalingspiger man kan lave aftale med der?

Skrevet
  • Author

Ja dobbelt glæde hvis man var til begge køn ;-)

Skrevet

Betslingspiger der ligger og venter i klitterne.... Du drømmer vist :-)

Venligst

French

Skrevet
  • Author

Tanken er da fræk at lave sådan en aftale, forventer ikke de ligger og venter, men at finde en kvinde man kan lave sådan en aftale med ikk´:-)

Skrevet

Sker der ikke masse dogging i Hundige og Ishøj havne områder ?

Skrevet

Jeg lytter med, men har også hørt at det vist overvejende er Mand/Mand action der ude

Skrevet

De fleste kvinder og mænd har for længst fundet andre steder end Hundige.

Sidste år var der en kvinde, som hørte til på P-pladsen, hvor hun fandt kunder. Man kunne få sex eller blow i bilen med hende, prøvede hende ikke, men hun var sådan set meget lækker, på den der MILF-måde. Alder ca.45, vil jeg tro. 

Jeg har ikke været på Hundige i år, så jeg ved ikke om hun stadig er der. Hun annoncerede vist ikke.

Skrevet
  • Author

Jo der er en del par, og man kan være heldig at finde en alene kvinde, men de sgu ikke noget som går i kalorius, ikke særlig attraktive.....

Skrevet
  • Author

Har også været på Egerup strand i Korsør, der er flest par og alderen er +50 der er Hundige lidt bedre aldersmæssigt

Skrevet
  • Author

Skælskør, ikke Korsør

Har også været på Egerup strand i Korsør, der er flest par og alderen er +50 der er Hundige lidt bedre aldersmæssigt

Skælskør, ikke Korsør

Skrevet
  • Author

Er i til sex på stranden...dogging ... så tjek lige denne siden xklub.... gratis kvinder der giver den gas :grin:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.