Hop til indhold

Recommended Posts

Disclaimer: Måske skyldtes resultatet tidspunktet?

Kom forbi godt en time før lukketid for at få en time ... På døren var et skilt, hvor åbningstiderne sagde at der var lukket for næsten en time siden, men der var lys i lokalerne, et blinkende "OPEN"-skilt og en annonce der havde andre åbningstider. Ringede på og ventede. Intet skete. Gik igen og valgte så alligevel at ringe på telefonen, som straks blev taget. Vi aftalte at jeg ringede på igen ...

Inden for i pæne lokaler - blev vist ind i et massage-/overvågningsrum (en monitor forbundet til flere kameraer, der overvåger stedet). Kunne kun købe en halv time, selvom der knap var en time tilbage tilbage af åbningstiden nu. Blev lokket til tantra. Det hele var overstået på mellem 15 og 20 minutter med en afbrydelse midtvejs af hensyn til tillægspris (tjekket efter jeg stod på gaden ift. tidspunktet for mit telefonopkald).

Meget sød massør, der taler flydende dansk. Lidt for effektiv behandling. Kommer ikke igen, selvom facit måske skyldtes at jeg kom så sent. Jeg går normalt ikke op i "minutter," men hele oplevelsen føltes simpelt hen for hurtigt overstået. Jeg ville jo også egentlig have haft en time, så det var måske også dumt af mig at acceptere en halv - men når den så ender med også næsten at blive halveret, så stopper festen helt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er at hvis man skal komme sent, så skal det være hos en man kender. Din beskrivning er temmelig typisk for hvad som ellers sker. Man vil have en time, bliver tilbudt en halv, og eftersom de skal lukke og rydde op og vaske sig og skifte tøj og .... så går den der halve timen i mål på under 25.

Nej nye steder besøges bedst midt på dagen. Og på aftenen kommer man et sted man kender, ser pigen tage ind skilten og låse døren når man er inde, lukke for lyset i venteværelset, høre hende tage en bruser når man ligger der forventningsfuldt på briksen, ser døren åbnes og hende komme ind iført et lille håndtøj der straks falder til gulvet ......

 

Hm undskyld - tankerne fløj.

Tak fordi du delte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...