Hop til indhold
Ejlersen

Billige dåser ved grænsen (Megan)

Recommended Posts

Jeg skulle alligevel over grænsen for at hente en vognfuld billige dåseøl og tænke at jeg ville dyrke min hobby. 

Jeg besøgte Megan http://www.massage24-7.dk/bruger/749/3%20SEXY

Hendes priser så meget discount ud

 Jeg må sige at jeg mødte op med en vis portion skepsis, og det med god grund. Man får som regel hvad man betaler for og således også her. Billederne så meget tillokkende ud men jeg tvivler meget på de er autentiske. Skulle det være tilfældet er der blevet lagt en del kilo på hen over sommeren.

Der er egentlig heller ikke så meget at sige om selve agten. Det var helt uden indlevelse eller passion. Jeg vil ikke som sådan pege fingre at stedet eller pigen for den sags skyld. Fingeren peger helt klart mod mig selv, så jeg håber det bliver mig en lærestreg. Køb ikke for billigt.

Det bedste der kan siges om denne tur er at golfen blev fyldt med billige slots øl. Dem kan man til gengæld ikke købe for billigt:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis din smag tillader dig at drikke Slots øl, har du joegentlig ikke fortjent bedre, vel? :P:P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slots Classic for ældre mænd :-)

Må indrømme at jeg som regel holder mig til Royal og veksler så mellem blå, rød og brun - og så når jeg alligevel er over grænsen .....    :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis din smag tillader dig at drikke Slots øl, har du joegentlig ikke fortjent bedre, vel? :P:P:P

Jeg kan godt lide slots og sluts, og jeg drikker gerne af dåsen:wink:

Bare du ikke slikker for at få det hele med :-)

I gamle dage blev Slots øl brygget af vand fra Slotsøen. Hvad de bruger nu om dage er ikke godt at vide!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Til Jacobsen: Er du nu helt sikker på, at du ikke vil vide, hvilket vand de bruger til brygget ? hvis du da drikker det. Og hvad angår at slikke for at få det sidste med op, så kan det jo give nogle slemme sår og mærker på tungen, hvis den skal gennem dåsens åbning .Tø Hø

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med faren for at blive beskyldt for at være lokalpatriot, vil jeg tillade mig at nævne Fuglsang, det i Danmark eneste bryggeri, der har udviklet noget med en selvstændig smag, som skiller sig ud.

Der er ikke fodboldfans, der kommer langvejs fra til vore hjemmekampe blot for sammen med gode venner at nyde nogle af de fabelagtige Blackbirds.

Eller lad mig nævne Early Bird, uhm. NigtingAle og 150 heller ikke at forglemme, hvor Høstfugl er blevet af, vides ikke, men den var så absolut et bekendtskab værd.

Og til Rejse og andre, der ikke drikker alkohol, en Chabeso er stadig den bedste sodavand, der er lavet her i landet, Car er heller ikke at kimse af.

Øj, jeg bliver helt tørstig, hvor kom vi egentlig fra? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med faren for at blive beskyldt for at være lokalpatriot, vil jeg tillade mig at nævne Fuglsang, det i Danmark eneste bryggeri, der har udviklet noget med en selvstændig smag, som skiller sig ud.

Der er ikke fodboldfans, der kommer langvejs fra til vore hjemmekampe blot for sammen med gode venner at nyde nogle af de fabelagtige Blackbirds.

Eller lad mig nævne Early Bird, uhm. NigtingAle og 150 heller ikke at forglemme, hvor Høstfugl er blevet af, vides ikke, men den var så absolut et bekendtskab værd.

Og til Rejse og andre, der ikke drikker alkohol, en Chabeso er stadig den bedste sodavand, der er lavet her i landet, Car er heller ikke at kimse af.

Øj, jeg bliver helt tørstig, hvor kom vi egentlig fra? :D

Fuglsang er godt øl. Idag er der dog 165 bryggerier i landet. Hovedparten laver god øl- det andet sjask laver Carsberg & Co plus Harboe. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuglsang er godt øl. Idag er der dog 165 bryggerier i landet. Hovedparten laver god øl- det andet sjask laver Carsberg & Co plus Harboe. :) 

 Du har fuldstændig ret, jeg ville og burde have skrevet INDUSTRIbryggeri, de mange gode småbryggerier laver over en kam noget rigtig godt og velsmagende bryg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med faren for at blive beskyldt for at være lokalpatriot, vil jeg tillade mig at nævne Fuglsang, det i Danmark eneste bryggeri, der har udviklet noget med en selvstændig smag, som skiller sig ud.

Der er ikke fodboldfans, der kommer langvejs fra til vore hjemmekampe blot for sammen med gode venner at nyde nogle af de fabelagtige Blackbirds.

Eller lad mig nævne Early Bird, uhm. NigtingAle og 150 heller ikke at forglemme, hvor Høstfugl er blevet af, vides ikke, men den var så absolut et bekendtskab værd.

Og til Rejse og andre, der ikke drikker alkohol, en Chabeso er stadig den bedste sodavand, der er lavet her i landet, Car er heller ikke at kimse af.

Øj, jeg bliver helt tørstig, hvor kom vi egentlig fra? :D

Den bedste sodavand der bliver produceret i danmark bliver lavet af Hancock. Færdig slut! Deres cola er helt eminent(der er rent faktisk colanød i), og hvem elsker ikke en god sportscola? :)

Edit: Havde da helt glemt dette var en anmeldelse, beklager afsporingen.

Redigeret af Fjends

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den bedste sodavand der bliver produceret i danmark bliver lavet af Hancock. Færdig slut! Deres cola er helt eminent(der er rent faktisk colanød i), og hvem elsker ikke en god sportscola? :)

Cola min bare r.. :D:P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med faren for at blive beskyldt for at være lokalpatriot, vil jeg tillade mig at nævne Fuglsang, det i Danmark eneste bryggeri, der har udviklet noget med en selvstændig smag, som skiller sig ud.

Der er ikke fodboldfans, der kommer langvejs fra til vore hjemmekampe blot for sammen med gode venner at nyde nogle af de fabelagtige Blackbirds.

Eller lad mig nævne Early Bird, uhm. NigtingAle og 150 heller ikke at forglemme, hvor Høstfugl er blevet af, vides ikke, men den var så absolut et bekendtskab værd.

Og til Rejse og andre, der ikke drikker alkohol, en Chabeso er stadig den bedste sodavand, der er lavet her i landet, Car er heller ikke at kimse af.

Øj, jeg bliver helt tørstig, hvor kom vi egentlig fra? :D

Det er derfor synderjyder ikke er til at forstå Mojn!

 

Redigeret af Jacobsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skulle alligevel over grænsen for at hente en vognfuld billige dåseøl og tænke at jeg ville dyrke min hobby. 

Jeg besøgte Megan http://www.massage24-7.dk/bruger/749/3%20SEXY

Hendes priser så meget discount ud

 Jeg må sige at jeg mødte op med en vis portion skepsis, og det med god grund. Man får som regel hvad man betaler for og således også her. Billederne så meget tillokkende ud men jeg tvivler meget på de er autentiske. Skulle det være tilfældet er der blevet lagt en del kilo på hen over sommeren.

Der er egentlig heller ikke så meget at sige om selve agten. Det var helt uden indlevelse eller passion. Jeg vil ikke som sådan pege fingre at stedet eller pigen for den sags skyld. Fingeren peger helt klart mod mig selv, så jeg håber det bliver mig en lærestreg. Køb ikke for billigt.

Det bedste der kan siges om denne tur er at golfen blev fyldt med billige slots øl. Dem kan man til gengæld ikke købe for billigt:-D

Ejlersen, Er du helt sikker på at det så var Megan du var sammen med. Jeg var der igår formiddags og kroppen ligner altså billeder meget godt. Hun er da ikke mere tyk end på billeder, men måske bryster ikke er helt så struttende som på billeder. Ved dog ikke om der er andre på adr. Som også kalder sig Megan. Jeg så kun hende og så Julia som har mørkt hår. Men du har ret i at til de priser kan man ikke forvente playboy modeller, men søde naturlige piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener nu Thisted Bryghus er landets bedste større bryggeri...

Men når jeg er I tyskland er det sgu som regl eminente tyske pils de bliver slæbt hjem til bettehuset i Århus.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ejlersen, Er du helt sikker på at det så var Megan du var sammen med. Jeg var der igår formiddags og kroppen ligner altså billeder meget godt. Hun er da ikke mere tyk end på billeder, men måske bryster ikke er helt så struttende som på billeder. Ved dog ikke om der er andre på adr. Som også kalder sig Megan. Jeg så kun hende og så Julia som har mørkt hår. Men du har ret i at til de priser kan man ikke forvente playboy modeller, men søde naturlige piger.

Ejlersen så  blot den samme pige, som fik mig til at vende om i døren, og gemme mine penge til en bedre investering. Mr1 mener du virkeligt seriøst at Megan ligner pigen på billederne? Enten er du en spøgefugl, som vil tage gas på os alle sammen, eller også ser dine øjne noget helt andet end Ejlersen og jeg så - hun er da både meget ældre og mange kilo tungere, det kan ingen der har set hende, da tage fejl af.  Nå, men lige meget, du fik en god oplevelse og synes der var værdi for pengene, så hvad vi andre mener om Megan skal ikke ødelægge det for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Flot flot flot  så fuckede i lige en tråd i stykker og det er jo ikke første gang ,syntes der mangler respekt om trådstarter ,og jow jow jeg har skam masser af humor ,og er ikke sur .men syntes bare i skal respektere tråden ,god dag derude  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ejlersen så  blot den samme pige, som fik mig til at vende om i døren, og gemme mine penge til en bedre investering. Mr1 mener du virkeligt seriøst at Megan ligner pigen på billederne? Enten er du en spøgefugl, som vil tage gas på os alle sammen, eller også ser dine øjne noget helt andet end Ejlersen og jeg så - hun er da både meget ældre og mange kilo tungere, det kan ingen der har set hende, da tage fejl af.  Nå, men lige meget, du fik en god oplevelse og synes der var værdi for pengene, så hvad vi andre mener om Megan skal ikke ødelægge det for dig.

skægt som øjne ser forskelligt, men at sige hun var mange kilo tungere end billede, kan jeg simpelthen ikke forstå at i mener. Ja ældre er hun sikkert end det hum skriver (men det er 90 % af pigerne) 

men skidt nu med det, jeg syntes det var en lækker omgang med en rimelig køn pige, og så var det pisse billigt. Jeg forventer måske heller ikke at møde fotomodeller som er på mange fake billeder, hvis bare pigen minder 80-90 % om den der er på billedet og ikke som i nogen tilfælde hvor hun kun minder 10 % om billedet.

og så kan det være jeg ikke har så store krav, da jeg er en gammel røv sidst i 40'erne, så alle ser jo næsten godt ud :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søjde venner. Jeg vil vædde en ramme slots øl på at fruen på billedet IKKE var hende jeg traf. Billederne er i så fald helt sikkert IKKE a nyere dato. Hun præsenterede sig som Megan så jeg går ud fra det er hende. Når det så er sagt aner jeg ikke om der er flere piger på adressen. Det var første gang jeg var der............Og sidste!

Jeg kan også konkludere at brugerne på eroguide går op i øl og fisse. Nu mangler jeg blot at se et indlæg om hornmusik:razz:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Med fare for at afspore debatten, så kunne jeg altså ikke lade være med at gribe indlægget om af få de sidste dråber vredet ud af dåsen med fare for at invalidere sin tunge. Undskyld !

Hvis vi nu skal gribe Ejlersens ide, så er der måske nogen IT-hajer, der kan indlægge en hornfanfare ?

Med ønsket om en god weekend. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Med fare for at afspore debatten, så kunne jeg altså ikke lade være med at gribe indlægget om af få de sidste dråber vredet ud af dåsen med fare for at invalidere sin tunge. Undskyld !

Hvis vi nu skal gribe Ejlersens ide, så er der måske nogen IT-hajer, der kan indlægge en hornfanfare ?

Med ønsket om en god weekend. 

https://www.youtube.com/watch?v=s_2QdFrcTFU

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søjde venner. Jeg vil vædde en ramme slots øl på at fruen på billedet IKKE var hende jeg traf. Billederne er i så fald helt sikkert IKKE a nyere dato. Hun præsenterede sig som Megan så jeg går ud fra det er hende. Når det så er sagt aner jeg ikke om der er flere piger på adressen. Det var første gang jeg var der............Og sidste!

Jeg kan også konkludere at brugerne på eroguide går op i øl og fisse. Nu mangler jeg blot at se et indlæg om hornmusik:razz:

 

Der er flere piger på adressen, bla. hende der kalder sig Vicki, og har lagt navn til deres profil herinde på eroguide.

Vicki har jeg mødt i Vejle, hun er en sværere maskine, som jeg vil kalde kraftig bygget, jeg gik igen!

Hvis man møder hende på billedet, så bliver de fleste til trykket er kørt af systemet, selv om der måske er photoshoppet en anelse.

Tænk på vi kan jo ringe på døren, uden at tage hænderne op af lommen. Så skal det altså være megadårligt, for at køre igen med sine 5 atmosfæres tryk.

Redigeret af kongen
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok tak for info.

Som nævnt er jeg ret sikker på at det IKKE var hende på billederne jeg mødte. Det lyder vel også plausibelt når du siger der er flere kvinder på adressen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...