Hop til indhold
tomford

En tur til Tyskland

Recommended Posts

Hej Eroguide,

 

Dette er mit første indlæg, og jeg søger lidt hjælp. Nogle venner og jeg skal snart på FKK i Tyskland igen, vi har været på P-club for 2 måneder siden som var en succes. Hvad kan anbefales i Tyskland? Vi kører ikke længere end til Hamborg. 

Har kigget lidt på Harmony og Atmos, men hvilken af disse skal vi vælge? 

Der må meget gerne være mulighed for analsex, og priserne skal ikke være helt i hegnet. Vi gav 50€ for 20 minutter (almindelig sex) på P-club, hvilket vi synes var en OK pris :-) Skriv meget gerne hvad prislejet er på Harmony og Atmos, for almindelig sex og hvad man kan købe af ekstra. Kan ikke finde noget på deres hjemmeside. 

Tak på forhånd. 

 

Med venlig hilsen

Nybegynderen

 

Redigeret af tomford

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Hej

 

Du kan finde massere af tråde om de 2 klubber her på siden, det er bare at søge på navne.

 

Kender selv kun til Harmony og her koster 30 min 60 euro.(Det dækker fransk og dansk med 1 udløsning) Anal koster 60 extre og CIM koster 30 extre. Nogle piger tilbyder tyngekys og det er med i standartprisen på de 60 euro. Andre piger tager lidt extre for det. Men det er forskelligt fra pige til pige. Så bedste råd er at spørg pigen inden i går på rum hvad hun tilbyder og til hvilken priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...