Hop til indhold

Recommended Posts

Hvad er ultimativt for dig? (Bogstaveligt talt betyder det jo "sidste", så det er enten døden eller afståelse resten af livet - så bliver det ultimativt).

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

lily på nørrebro (netop hjemvendt) gør det helt fantastisk og er besøget værd!:) 

Mærkeligt hun så altid får dårlige anmeldelser!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke svare for andre, men kan kun sige at hun var super god da jeg var der. (lily på tagensvej) - bare så vi snakker om den samme..

ja ... Den berygtede kælder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er ultimativt for dig? (Bogstaveligt talt betyder det jo "sidste", så det er enten døden eller afståelse resten af livet - så bliver det ultimativt).

Hvorfor skal det tages så bogstaveligt. Jeg spørger efter et blowjob der har været absolut fantastisk. That´s it.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi spanske Roxana for et par måneder siden, og hun gav mig det bedste blowjob, jeg nogensinde har fået. Puha. Men hun er først i Kbh i oktober.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor skal det tages så bogstaveligt. Jeg spørger efter et blowjob der har været absolut fantastisk. That´s it.

Fordi det der er fantastisk for mig måske ikke er det for dig.

Den berygtede Inga kan give et godt og tålmodigt(!) BJ - men om det er på den måde du kan lide aner jeg jo ikke :-) Fordel hvis du vil spise ude (NB: falske billeder - du møder en økologisk +40-årig!)

Bella BJ, som annoncerer på annoncelight, når hun er aktiv (og som også har en profil herinde) kan "det samme". Fordel hvis du vil spise hjemme.

Her har jeg prioriteret god tid, afveksling, og kvinder der har det helt fint med at blive ved, når man kommer.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nogle af pigerne på Sexyclub i Gladsaxe der tilbyder "gagging".. Måske det er noget?

Tilmed er de fleste flotte (Nu er det et udefinertbart ord, men tror de fleste mænd ville finde dem særdeles attraktive..)

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan hun gå dybt?

forholdsvis faktisk. Ikke decideret gag, men ja fint dybt. Tilgengæld kom jeg hende i munden og hun blev ved med at sutte i lang tid, helt fantastisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...