Hop til indhold

Deedee massage Vejle

Featured Replies

Skrevet

Aften 

faldt over denne annonce i sidste uge
VEJLE DEEDEE THAIMASSAGE.
afslappende kropsmassage. Nyåbent. Ribegade 6. 6090 8991

Stedet ligger okay ugenert og er let at finde. Lokalerne er fine, der kan lukkes døre osv. Badeværelse er aldrig set bedre på et thai sted i Jylland . Der var lækkert spa og lækker bruser.

pigen som kom ind hed oorr eller Moore. Tror faktisk at jeg har mødt hende engang i Århus. Pæn med c skål ok slank med lidt ekstra hud på maven, da tøjet kom af steg alderen. Blev straks konfronteret med ? Om ekstra. Aftalte en time med fuld pakke. Massagen var ok men den efterfølgende sex var under gennemsnit. Hun var lidt for passiv og ude af form ( doven) efter min mening.hun kysser lidt med tunge og giver et ok blowjob. 

Venligst 8000

Skrevet

Lyder som Carton der engang var hos Chaba en kort periode. Hun havde dig ikke skapt maveskin. 

Skrevet
  • Author

Lyder som Carton der engang var hos Chaba en kort periode. Hun havde dig ikke skapt maveskin. 

Niksen hende her tror jeg var hos sai rung i læsøgade

venligst 8000 

Skrevet

Ribegade 6 i Vejle er nu ikke nyåbnet og jeg tvivler stærkt på, at der er skiftet ejer. Stedet er ganske fint, som der også bliver beskrevet. Pigerne skifter efter de sædvanlige 3 måneder. Nogle hjælper til hos de andre steder nede i Vejle midtby, når der ikke er for travlt i Ribegade ;-)

Hilsen

Huaa  Laan 

Skrevet
  • Author

Ribegade 6 i Vejle er nu ikke nyåbnet og jeg tvivler stærkt på, at der er skiftet ejer. Stedet er ganske fint, som der også bliver beskrevet. Pigerne skifter efter de sædvanlige 3 måneder. Nogle hjælper til hos de andre steder nede i Vejle midtby, når der ikke er for travlt i Ribegade ;-)

Hilsen

Huaa  Laan 

hmm aften 

hvad ved en Århus dreng som mig SS

venligst 8000

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.