Hop til indhold
8000

Deedee massage Vejle

Recommended Posts

Aften 

faldt over denne annonce i sidste uge
VEJLE DEEDEE THAIMASSAGE.
afslappende kropsmassage. Nyåbent. Ribegade 6. 6090 8991

Stedet ligger okay ugenert og er let at finde. Lokalerne er fine, der kan lukkes døre osv. Badeværelse er aldrig set bedre på et thai sted i Jylland . Der var lækkert spa og lækker bruser.

pigen som kom ind hed oorr eller Moore. Tror faktisk at jeg har mødt hende engang i Århus. Pæn med c skål ok slank med lidt ekstra hud på maven, da tøjet kom af steg alderen. Blev straks konfronteret med ? Om ekstra. Aftalte en time med fuld pakke. Massagen var ok men den efterfølgende sex var under gennemsnit. Hun var lidt for passiv og ude af form ( doven) efter min mening.hun kysser lidt med tunge og giver et ok blowjob. 

Venligst 8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som Carton der engang var hos Chaba en kort periode. Hun havde dig ikke skapt maveskin. 

Niksen hende her tror jeg var hos sai rung i læsøgade

venligst 8000 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Ribegade 6 i Vejle er nu ikke nyåbnet og jeg tvivler stærkt på, at der er skiftet ejer. Stedet er ganske fint, som der også bliver beskrevet. Pigerne skifter efter de sædvanlige 3 måneder. Nogle hjælper til hos de andre steder nede i Vejle midtby, når der ikke er for travlt i Ribegade ;-)

Hilsen

Huaa  Laan 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ribegade 6 i Vejle er nu ikke nyåbnet og jeg tvivler stærkt på, at der er skiftet ejer. Stedet er ganske fint, som der også bliver beskrevet. Pigerne skifter efter de sædvanlige 3 måneder. Nogle hjælper til hos de andre steder nede i Vejle midtby, når der ikke er for travlt i Ribegade ;-)

Hilsen

Huaa  Laan 

 

hmm aften 

hvad ved en Århus dreng som mig SS

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...