Hop til indhold
ikkeudengummi

Nybegyndende Hersker

Recommended Posts

Hej med jer herinde..

Jeg søger tips og fifs, samt does/don't i et hersker/slavinde forhold. Skal mødes med en pige på fredag og hun har spurgt om det er noget jeg har lyst til at prøve, det er også nyt for hende.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Læs nogle blogs, og brug tiden på at snakke om hvad i egentlig lyster.

Hvis i bare er enige om det er lidt kinky sex tilsat lidt bdsm remedier og ritualer så afstem hvad i lyster, husk et stopord, noget nemt som stop, av eller pause, og giv den gas.

Er det noget mere seriøst kunne det jo være i skulle prøve en begynder aften hos SMIL, og tage det stille og roligt.

Meget firkantet er kinkysex et hurtigt fix hvor man tilsætter normal vaniliesex lidt let BDSM spænding ved at prøve de klicheer  man har læst eller set uden det egentlig er farligt for krop og sjæl.

Et BDSM forhold er en lang rejse for både krop og sjæl hvor tålmodighed og kommunikation kommer før sex og slag. ;)

Det er bare min mening, men det der betyder noget er hvad i to finder ud af. For meninger om korrekt BDSM praktisering løber man aldrig tør for.

Venlig hilsen

Sejanus

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...