Hop til indhold
Mr1time

Megan & Julia, trekant i Kruså

Recommended Posts

netop hjemkommet efter mit livs første trekant, og så til den billige pris på euro 200.- for 45 min.

Er man til silicone patter og fitness piger, så er det ikke Kruså. Men er man til søde naturlige piger som er smilende, imødekomne og søde, så er Kruså et rigtig godt besøg. Der har været flere tråde med meget modstridende udtalelser om pigerne, så nu giver jeg min ærlige mening om begge piger.

Megan:

hun er en sød blondine, som kommer ret tæt på de billeder som bliver lagt op på nettet, flot velholdt krop, med bryster som passer i en håndfuld. Modtog mig i flot undertøj, smilende og nem at snakke med. Det er også hende som styrer igennem hele besøget og er absolut den som yder mest. Kysser meget og vil også gerne snakke. (Engelsk)

Julia:

rigtig kønt ansigt, og skal nu også nok være hende på billede. Hun har lidt mave og strækmærker, som dog intet betyder. Hun har en flot hud og små bryster som er dejlige at røre ved, samt et dejligt smil. Julia er tydeligt hende som bare er med, hende kyssede jeg ikke med overhovedet, og hun er lidt mere passiv i forhold til Megan.

sex var dejligt og holdt ikke længe første gang, så fik jeg lidt massage inden de skiftedes til at give blowjob, samtidig med at jeg skiftedes til at slikke dem. De begge red mig, men selv om de blev ved længe, måtte vi til sidst opgive min anden udløsning. Men det var ikke deres skyld, de gjorde hvad de kunne.

alt i alt en rigtig dejlig oplevelse, som jeg ellers var lidt nervøs for, da andre havde skrevet at pigerne var fede og midaldrende, og samtidig første gang med 2 piger.

kunne jeg finde på at besøge dem igen, JA helt sikkert.

tak for 45 dejlige minutter til Megan & Julia.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smoking

Har lige besøgt Megan. Ovennævnte beskrivelse af hende passer meget fint.

!00 euro skifter hænder og så op på værelset, for enden af gangen, hyggeligt rum, med spejle.

Starter stående med våde kys over hele kroppe, dejlig supper og intensive tungekys, alt dette fortsætter i sengen, efterfulgt af missionær, doggy som afsluttes med græsk, en supper oplevelse. Bedste anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Mr1time skrev, den 11/8/2015 13.50.12:

netop hjemkommet efter mit livs første trekant, og så til den billige pris på euro 200.- for 45 min.

Er man til silicone patter og fitness piger, så er det ikke Kruså. Men er man til søde naturlige piger som er smilende, imødekomne og søde, så er Kruså et rigtig godt besøg. Der har været flere tråde med meget modstridende udtalelser om pigerne, så nu giver jeg min ærlige mening om begge piger.

Megan:

hun er en sød blondine, som kommer ret tæt på de billeder som bliver lagt op på nettet, flot velholdt krop, med bryster som passer i en håndfuld. Modtog mig i flot undertøj, smilende og nem at snakke med. Det er også hende som styrer igennem hele besøget og er absolut den som yder mest. Kysser meget og vil også gerne snakke. (Engelsk)

Julia:

rigtig kønt ansigt, og skal nu også nok være hende på billede. Hun har lidt mave og strækmærker, som dog intet betyder. Hun har en flot hud og små bryster som er dejlige at røre ved, samt et dejligt smil. Julia er tydeligt hende som bare er med, hende kyssede jeg ikke med overhovedet, og hun er lidt mere passiv i forhold til Megan.

sex var dejligt og holdt ikke længe første gang, så fik jeg lidt massage inden de skiftedes til at give blowjob, samtidig med at jeg skiftedes til at slikke dem. De begge red mig, men selv om de blev ved længe, måtte vi til sidst opgive min anden udløsning. Men det var ikke deres skyld, de gjorde hvad de kunne.

alt i alt en rigtig dejlig oplevelse, som jeg ellers var lidt nervøs for, da andre havde skrevet at pigerne var fede og midaldrende, og samtidig første gang med 2 piger.

kunne jeg finde på at besøge dem igen, JA helt sikkert.

tak for 45 dejlige minutter til Megan & Julia.

 

lyder da ret godt slikkede du dem ikke kun kneppet dem begge 2 skiftevis eller ført den ene til udløsning og så den anden pige eller ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er jo væk for flere måneder siden, så Julia var i Vejle efterfølgende, men hun er vist også væk igen. Det er jo en meget gammel tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...