Hop til indhold
Holyhole

Niki Geisha

Recommended Posts

Besøgte Niki i dag fra morgenstunden. Havde bestilt en time med super- og megafransk og alt andet blidt og lækkert. Fantastisk oplevelse. Medlevende, sød, fræk og jeg tror lidt kinky.

Jeg synes jeg fik mere end jeg havde forventet. Niki er ikke nogen supermodel, men hun har sødme, charme og vigtigst nærvær.

Vær ikke nærig - bestil god tid.....

Holyhole

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har længe gerne ville prøve hende, men synes heller ikke at man er nærig med de priser hun har

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har længe gerne ville prøve hende, men synes heller ikke at man er nærig med de priser hun har

du kan være ganske rolig når først man har smagt en god rødvin går man aldrig tilbage til ribena ! Niki er ikke billig ej heller for dyr ! Men ind imellem skal man give LO's og unde sig selv en oplevelse hvor man går derfra med et fjoget smil lidt svedperler og svag åndenød "wunderschon" hun er lige tilpas buttet, dejlig, passioneret. Men bevares smag og behag. Jeg ved hun taler fransk så fuglene synger og tagene letter ! Græsk så økonomien stråler af sundhed ! Dansk og amerikansk som var der No tomorrow ;-) ;-)  Nårhhh ja Niki du er lidt kinky 8-)

thats just my opinion 

mvh

Monaco

Redigeret af Monaco

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej søde Monaco

Det var da en helt igennem vidunderlig måde at blive beskrevet på. Tusinde tak for det :) 

De bedste  oplevelser for mig er også dem, hvor jeg selv kan sige farvel til min gæst, med et kæmpe smil på læberne. Det er lige den slags der gør mig glad i låget over, at jeg har valgt den her "livsstil".

Kæmpe Knuzzz fra mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...